Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2002, 18:56   #1
Løve
Gjest

Meldinger: n/a
Question Rett plass??

Hei !

Vet ikke helt om disse sidene er ment på de som er i ferd med å adoptere eller hva, men er det andre der ute som er i gang med prosessen?

Vi skal "bare" gifte oss , så er vi i gang med adopsjon.
Har tre ivf bak oss men, har bestemt at nok er nok. Det er faktisk andre muligheter, i hvertfall føler vi det slik.

Hadde vært gøy om det er andre som er i samme situasjon, så kan vi jo følge hverandre litt.

Klem Løve
  Svar med sitat
Gammel 11-10-2002, 22:22   #2
Maz
Gjest

Heisan

Ser at du ikke har fått noe svar her. Tenkte jeg skulle tipse om adopsjonsforumet på doktoronline. Der virker det å være en del aktivitet.

Vet jo at adopsjonsprosessen kan være et langt svangerskap og tror man kan trenge litt støtte i denne prosessen.

Synes det er flott at dere ser så positivt på denne måten å få barn på og ønsker dere lykke til.
  Svar med sitat
Gammel 18-10-2003, 00:07   #3
Dr.Sado
Gjest

Synes dere er tøffe som har bestemt dere for å adoptere.

Lykke til.
  Svar med sitat
Gammel 19-10-2003, 01:24   #4
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig melding fra Dr.Sado
Synes dere er tøffe som har bestemt dere for å adoptere.

Lykke til.
Enig
  Svar med sitat
Gammel 19-10-2003, 20:31   #5
dypt_vann
Gjest

syns det er utrolig flott at dere har bestemt dere for å adoptere. jeg er selv adoptert og er medlem av et amerikansk forum som heter Friends by Adoption, det er for alle som har noe som helst relasjon til adopsjon, men mest vil du nok finne mødre i samme situasjon som deg selv. Lykke til

http://pub22.ezboard.com/bfriendsbya...ovingcommunity
  Svar med sitat
Gammel 29-11-2003, 02:12   #6
knallbert
Gjest

z
  Svar med sitat
Gammel 06-12-2003, 13:47   #7
mamma og vekt
Gjest

adopsjon

Dattera mi vil ikke ha det, men barnefaren og jeg som blir ung bestemor vil ha det. Jeg tenkte kanskje ta selv vare på det lille til hun selv bestemmer seg for å ta over. Vil ikke at andre ukjente skal få det lille. Har da ikke jeg rettigheter også, hun bor tross alt hjemme og skal fortsette med det.
  Svar med sitat
Gammel 19-06-2004, 12:51   #8
Tidl. bruker
Gjest

Sv: Rett plass??

Det er lite aktivitet her ja, så jeg vil også anbefale doktoronline. no sitt adopsjonsforum.

Flott at det er flere som skal adoptere og velkommen til den spennede prosessen det er.

Vi er ferdig med møtene hos barnevernet, og søknaden vår blir sendt til godkjenning i neste mnd. Vi skal adoptere fra Etiopia.

Lykke til!
  Svar med sitat
Gammel 06-02-2006, 20:04   #9
Saki78
VIP-medlem

Saki78 sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 5,094
Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Rett plass??

Lykke til, til alle dere som skal adoptere! Jeg er selv adoptert fra Bangladesh, og vet at det kan være en tøff prosess å gå i gjennom. Selv om adopsjonsprossen sikkert har endret seg siden jeg ble adoptert i 78..
Gammel 07-10-2006, 18:21   #10
emoz
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 21
emoz er på vei til noe stort.
kidoki Sv: Rett plass??

prøv fub.no. Knallbra forum for de som skal adoptere
emoz er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:38.