Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-11-2004, 20:17   #31
~Anna~
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Informasjon om handel av vogner/ustyr fra utlandet

Sikkert mange som bryr seg om modellen å... jaja.. har ikke så greie på det jeg alltså!

Det er jo så mange utrolig fine vogner i utlandet som ikke vil sende til norge.. det er virkelig synd!
  Svar med sitat
Gammel 28-11-2004, 21:34   #32
Camber
Gjest

Jeg har tenkt å bestille den Quinny Freestyle 3XL comfort i fra Kiddies24, men jeg lurer på om det fungerer på samme måte som på Pingpong med momsen. At de trekker automatisk i fra denne når den sendes til Norge (non EU) eller om vi må først betale den for så og få den igjen når vi har betalt den norske?
  Svar med sitat
Gammel 28-11-2004, 22:09   #33
*Magica*
Supermedlem

*Magica* sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Tryll
Meldinger: 969
*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.*Magica* har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Camber
Jeg har tenkt å bestille den Quinny Freestyle 3XL comfort i fra Kiddies24, men jeg lurer på om det fungerer på samme måte som på Pingpong med momsen. At de trekker automatisk i fra denne når den sendes til Norge (non EU) eller om vi må først betale den for så og få den igjen når vi har betalt den norske?
http://www.danielsbok.com/import.php

Virker som at de trekker av tysk mva. Hva med å sende en mail, dersom du er usikker?
Gammel 28-11-2004, 22:25   #34
guggi
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Eliin
http://www.babycare.nl/index.php?cPath=34_43

På denne linken kan man bestille Quinny Freestyle 3XL Comfort til €489,- direkte fra Nederland.
jeg prøver å bestille bilsete fra babystrend,men det der paypal er noe dritt får ikke bestillingen gjennom jeg....derfor gikk jeg inn på denne siden din eliin men her er jo alt dyrere-setet+posen jeg ville ha kom på eur40 mer eller sånn....vel det var jeg nesten villig til etter alt tullet med paypal.....men så skulle alså denne siden din ha eur 51 i frakt for et bilsete i tillegg,så da ble det endel dyere ja men sikkert ikke for deg som bor i nederland da....
  Svar med sitat
Gammel 29-11-2004, 09:19   #35
~Anna~
Gjest

på kiddies trekker de ifra momsen før de sender varen.Men jeg tror man må passe på å si ifra.

jeg betalte til kiddies fra nettbanken.. man bare fyller inn bic nr og det andre.. men en ting som skjedde hos meg var at banken i tyskland tok 3 euro i gebyr..
  Svar med sitat
Gammel 08-12-2004, 01:52   #36
Tone10000
Gjest

Se www.modi.se kun 2000kr för en vogn fra Sverige,
2000 svenske + 300 i frakt, fordi vi skal ikke betale moms i Sverige

Sist endret av Happy; 29-12-2004 kl 16:01.
  Svar med sitat
Gammel 05-01-2005, 14:24   #37
bamsemums
Supermedlem

bamsemums sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 659
bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.

Noen som har erfaring med betaling via PayPal ?? Har registrert meg, og skulle betale varer fra kiddies24, men jeg får ikke betalingen gjennom...

Kommer aldri til siste delen av bestillingen på kiddies24-siden... Det stopper opp når jeg blir sendt videre til PayPal... Noen som vet hva jeg gjør feil ??
Gammel 07-01-2005, 21:23   #38
bamsemums
Supermedlem

bamsemums sin avatar

bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.bamsemums er fantastisk mot andre.

Fant ut av det... Måtte bare slå av en brannmur...

Nå gikk hele bestillingen helt supert !! Fikk betalt via PayPal med en gang...

Hos kiddies24 får du nå opp prisen uten tysk mva når du logger deg inn med norsk adresse. Så jeg betalte nå for varene uten tysk mva, og må bare betale norsk mva når varene kommer !!!
Så nå er det bare å til alt kommer !!!
Gammel 15-01-2005, 02:13   #39
Vipp!!
Seniormedlem

Vipp!! sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,736
Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.Vipp!! har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei, har akkurat bestilt denne vogna, Quinny Freestyle 3XL Comfort, med alt mulig tilbehør fra Tyskland, det ble mye billigere enn i Norge ja... Bestilte på en tysk side, http://www.kiddies24.com som ble anbefalt på en annen link her. Hvis du logger deg inn, så velger du at du er fra Norge, da får du frem priser uten 16% tysk moms. Send bestillingen og pass på å bruk valget check el.l. da kan du betale i nettbanken din, du får tilsendt en e-post med betalingsopplysninger. Når pakken kommer til Norge må du betale norsk moms 25% og postens gebyr på 150kr, men likevel tjener du mye mye på å bestille fra Tyskland!!! Skal ta ca 4 uker å få vognen tror jeg...

Hvis du velger Paypal, må du opprette en konto hos dei, og da gjelder en maks grense på¨750$, og hvis du ikke har gjort dette på forhånd, så må du vente noen dager på å få oppgitt en kode på fakturaen din, enten online eller pr post. Jeg klarte ikke vente så lenge, derfor valgte jeg nettbanke isteden, mye enklere. I Nordea har vi også tilgang til utlandsbetalinger i nettbanken, det er nemlig ikke alle banker som har... hehe!

Nå gleder jeg meg til vognen kommer altså!!!!!

Er litt tidlig ute da men... hehe!

Sist endret av Vipp!!; 15-01-2005 kl 02:15.
Vipp!! er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-01-2005, 16:49   #40
bamsemums
Supermedlem

bamsemums sin avatar

Da er vognen min kommet til Norge !!! Må bare betale momsen så får vi den på posten !!! Og det er bare en uke siden jeg bestilte den

Gleder meg nå ja !!!

Men det ser ikke ut som om Dreami-bagen og bilsetet er med i denne pakken. Håper det kommer like etter !!!

Andre som har bestilt på Kiddies24 som vet om de sender i flere pakker ??

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:01.