Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-04-2005, 16:34   #41
solhøna
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Informasjon om handel av vogner/ustyr fra utlandet

Sitat:
Opprinnelig postet av Hjenta
Takk for svar!

Det er jammen ikke stor sjanse å ta med garanti/reparasjon i forhold til hvor mye en kan spare på å kjøpe over internett...

Tror nok jeg tar sjansen.
Det er så mange av mine venner som på en eller annen måte har hatt problemer med vognene sine, at jeg tar faktisk ikke sjansen på å bestille vogn fra Tyskland. Man får feks ikke reparert tyske Teutoniavogner i norge.

Jeg snakka med ei hos en forhandler som sa at de tok inn Teutoniavogner som var kjøpt i Norge, ikke bare de som var kjøpt i deres butikk, men de ville ikke ta inn vogner som var kjøpt i utlandet. (fordi de ikke ønsket at alle skulle kunne kjøpe vogna billig i utlandet, så utnytte norske forhandlere til reparasjoner...)

I tillegg kunne denne personen fortelle at skandinavia har de samme Teutoniamodellene, mens de tyske vognene er litt annerledes.

For de som ikke har så lang vei til Sverige, kunne det jo være et tips å benytte seg av post-restante:

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/04/365747.html

Du kan bestille en vogn i Tyskland, få den sendt til et postkontor i Sverige uten å måtte betale momstillegg (Tyskland 16%, Sverige 22% - mellomlegget skal ikke legges til når man handler innad i EU...). Da blir det ennå billigere!!!

Sist endret av solhøna; 13-04-2005 kl 16:38.
  Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 13:01   #42
Alpengold
Supermedlem

Alpengold sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 584
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet noen hva koster frakt til Norge hos www.kiddies24.de ? Jeg finner ikke den.

Magebilder Leon og vakre Felicia!
Alpengold er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-07-2007, 12:27   #43
LynxLynx
Supermedlem

LynxLynx sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Røyken
Meldinger: 727
LynxLynx er et navn alle kjenner.LynxLynx er et navn alle kjenner.LynxLynx er et navn alle kjenner.LynxLynx er et navn alle kjenner.LynxLynx er et navn alle kjenner.LynxLynx er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Alpengold
Vet noen hva koster frakt til Norge hos www.kiddies24.de ? Jeg finner ikke den.

Her er en oversikt:
http://www.kiddies24.com/shop/shippi...ccdf42ddba1b80
Gammel 23-07-2007, 10:05   #44
Muldvarpmammaen
Medlem

Muldvarpmammaen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 154
Muldvarpmammaen vil raskt nok bli berømt.Muldvarpmammaen vil raskt nok bli berømt.

annaogphister.dk
Noen som har handlet herfra? På Silver Cross sin hjemmeside står de oppført som forhandler av slike vogner, jeg har sendt et par mailer men ikke fått svar... Jeg har og funnet ut av babykos forhandler slike vogner, men ikke fått svar derfra heller... begynner å lure på om det er noe galt med mailen min....?

ny og hjemmelaget spire forventa nov 2013
Muldvarpmammaen er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-09-2007, 15:26   #45
Nunne mor
Seniormedlem

Nunne mor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 1,640
Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.Nunne mor har et ubeskrivelig bra rykte.

har tittet litt på pinpong sine sider, sett på teutonia mistral til 459,90 ero, men det står ikke noe om det er inklusive bag. Er bilde av bagen på vogna, men noen som veit om den er ikludert i prisen?
Gammel 06-03-2008, 18:40   #46
Saki78
VIP-medlem

Saki78 sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 5,094
Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Noen som har kjøpt Bugaboo fra Frankrike?
Gammel 14-03-2008, 14:24   #47
Saki78
VIP-medlem

Saki78 sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 5,094
Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.Saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Prøver meg en gang til.. noen som har kjøpt Bugaboo fra Spania eller Danmark? Vi skal til Spania i mai og Danmark i september.
Gammel 24-06-2008, 19:18   #48
tuppmor
Gjest

Meldinger: n/a

noen som vet om kiwi kids trekker fra momsen når de sender til norge?? har bestilt stelleveske der, men kan ikke se om momsen er trukket fra.. hva gjør jeg om de ikke har trukket den fra?? er de pengene tapt da??
  Svar med sitat
Gammel 06-07-2011, 17:40   #49
Kineserbolle
Seniormedlem

Kineserbolle sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,467
Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.Kineserbolle har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor finne BabyJogger i utlandet?

Bolla ('09) sin utstyrstråd LilleBolla ('12) sin utstyrstråd
med ibi
Kineserbolle er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-07-2011, 17:27   #50
emoz
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 21
emoz er på vei til noe stort.

Skal hente min vogn som er bestilt i en butikk i Sverige. Det jeg lurer på for å få mest for pengene er hvordan det lønner seg å betale. Er det med visa? kredittkort? eller kontant, hvis kontant er det med norske kroner eller svenske?

Håper noen kan hjelpe meg med dette
emoz er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:57.