Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2015, 14:09   #1
Bethlisa
Medlem

Bethlisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2014
Sted: Telemark
Meldinger: 168
Bethlisa vil raskt nok bli berømt.Bethlisa vil raskt nok bli berømt.
Blødning og stigende tester?

Ser ut som jeg mister 3 gangen på under ett år. Kom litt brunt på papiret 4+0 som ga seg. Tok hcg prøve og den hadde 3 doblet seg fra 14 til 16 dpo. 4+3 så begynte jeg spotte mer brunt. Igår gikk det over til en liten mensen med litt kolaguert. Samme så langt idag. Har ikke hatt noe vondt. Tok ny test idag og det ser ut som hcg fortsetter stige da den er mer positiv bare siden igår.
Når bruker hcg synke? Kjenner jeg er engstelig for exu siden testene ikke blir svakere. Hva tenker dere?
Bethlisa er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2015, 17:48   #2
Troya
Medlem

Troya sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 269
Troya vil raskt nok bli berømt.
Sv: Blødning og stigende tester?

Sitat:
Opprinnelig postet av Bethlisa Vis post
Ser ut som jeg mister 3 gangen på under ett år. Kom litt brunt på papiret 4+0 som ga seg. Tok hcg prøve og den hadde 3 doblet seg fra 14 til 16 dpo. 4+3 så begynte jeg spotte mer brunt. Igår gikk det over til en liten mensen med litt kolaguert. Samme så langt idag. Har ikke hatt noe vondt. Tok ny test idag og det ser ut som hcg fortsetter stige da den er mer positiv bare siden igår.
Når bruker hcg synke? Kjenner jeg er engstelig for exu siden testene ikke blir svakere. Hva tenker dere?
Ved en Exu vil mulig ikke HCG stige veldig fort. Jeg ville ventet og tatt ny prøve på mandag. at hcg stiger fort i starten skal være veldig bra. Det du opplever kan rett og slett bare være en hormonell blødning. Så lenge det bare er bllod uten klumper og ingen smerter, ville jeg avventet litt. Er dette er exu eller en sa vil hcg stoppe å doble seg eller begynne å synke.

Krysser fingere for deg.Vet det kan være tungt å tru at ting kan gå bra når man har vært igjennom en del nedturer. Jeg er i uke 22 og trur enda ikke på at det er en levedyktig spire inni i magen min

Troya er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2015, 17:59   #3
Bethlisa
Medlem

Bethlisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2014
Sted: Telemark
Meldinger: 168
Bethlisa vil raskt nok bli berømt.Bethlisa vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Troya Vis post
Ved en Exu vil mulig ikke HCG stige veldig fort. Jeg ville ventet og tatt ny prøve på mandag. at hcg stiger fort i starten skal være veldig bra. Det du opplever kan rett og slett bare være en hormonell blødning. Så lenge det bare er bllod uten klumper og ingen smerter, ville jeg avventet litt. Er dette er exu eller en sa vil hcg stoppe å doble seg eller begynne å synke.

Krysser fingere for deg.Vet det kan være tungt å tru at ting kan gå bra når man har vært igjennom en del nedturer. Jeg er i uke 22 og trur enda ikke på at det er en levedyktig spire inni i magen min
Tusen takk for svar. Skal ta HCG imorgen, så får enn se da.
Det sliter kraftig på miste gang etter gang. Har heldigvis et blastocyst på frys. En liten trøst iallefall.

Masse lykke til videre i svangerskapet. Er så velfortjent
Bethlisa er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-10-2015, 18:25   #4
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper i det lengste jeg også!
Jeg blødde tidvis mye i mitt første sv.skap, ca hele første trimester. Mest småblødninger.

Hvis dette ikke skulle gå bra, må de jo vurdere å gi deg ekstra hormonstøtte neste gang?
Gammel 11-10-2015, 19:38   #5
Troya
Medlem

Troya sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 269
Troya vil raskt nok bli berømt.

Et bra tips. Uansett hvilken vei dette skulle gå nå, så ville jeg forlangt hormonstøtte og det som du kan få. Selv om de hverken fant noe gale hos oss, så gikk jeg lutinus som skulle tas 3 ganger til dagen og albyl-e. Lutinusen tok jeg ut uke 10 og albyl-e tar jeg enda.

Snakk med legen eller fin en gyn som er villig til å skrive ut. Snakk med dem dere har gjort prøverør forsøket for dere. Siden du nevner at du har en blastocyst på lager. Jeg fikk all støtte fra KK nå når vi blei spontant gravid på egenhånd.

Som de sa. De kunne ikke si om det hadde noe å si fra eller til. Men det var verdt å prøve. Vi gjorde vertfall alt vi kunne for å hjelpe til

Troya er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:22.