Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2015, 12:48   #1
Eiraa0
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2015
Meldinger: 1
Eiraa0 er på vei til noe stort.
Valgte å ikke vite kjønn på UL - lurer veldig nå

Hei. Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette hen. Vi valgte å ikke vite kjønn på OUL, men nå i ukene og mnd etter er jeg blitt svært nysgjerrig. Tenker tilbake og tolker alt i detalj som jordmor sa. Men det jeg husker best er mens hun viser oss ansiktet og overkropp i 3D, så sier hun: "Nå må jeg passe så jeg ikke avslører noe her."

Spørsmålet mitt er, hadde ikke alle dere også tenkt at dette er noe hun sier fordi hun ser tydelig hvilket kjønn det er lenger ned, og at vi også lett kunne sett det om hun tok lenger ned. Alså, det må være en gutt.

Har gutt fra før så hadde selvsagt vært koselig med en jente nå, men sikkert veldig stas med en lillebror også. Hodet mitt Kværner konstant rundt dette nå. Hva hadde dere tenkt?

Kunne selvsagt valgt å vite kjønn, men er morro å tippe. På ul bildene hun har lagt ved har hun kuttet bort siste Stuss av rumpa når vi ser baby fra siden. Er det ikke sannsynlig at dette er fordi det stakk en liten tiss ut på bildet her? På en jente hadde jeg ikke vært i stand til å se noe uansett..
Eiraa0 er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-08-2015, 14:54   #2
ninanoor
Supermedlem

ninanoor sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 863
ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.ninanoor er fantastisk mot andre.
Sv: Valgte å ikke vite kjønn på UL - lurer veldig nå

Nja, man ser jo akkurat like godt dersom det er en jente syns jeg. Så det blir jo bare ren tipping uansett. Du kan jo ringe og høre hvis duer skikkelig nysgjerrig, kanskje det er lagret bilder som viser kjønn
Gammel 26-08-2015, 14:57   #3
Troya
Medlem

Troya sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 269
Troya vil raskt nok bli berømt.
Sv: Valgte å ikke vite kjønn på UL - lurer veldig nå

Noen jenter er det ikke noe problem å se hva det er heller. kommer ann på hvordan h*n ligger.
Så ikke lett å si hva JM prøver å skjule.

Troya er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:45.