Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-04-2007, 20:02   #11
gabby
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Ariels røykeslutt-dagbok

kjempe flott ariel.. du har all grunntil å være stolt
det blir bare lettere å lettere for vær dag som går..låver....
du er ikke den eneste som stapper inn på med mat å godis.. det er vel kansje ulempen med å slutte å røyke at enn må ha noe i munnen hele tiden..
  Svar med sitat
Gammel 15-04-2007, 13:37   #12
Ariel1980
Gjest

Hurra! 16 dager som røykfri. Har jeg grunn til å være stolt nå? Er det uansett jeg. Har kjempa ganske i mot noen kraftige røyksug et par ganger på vein, men jeg har seira over det. Gjorde noe som måtte betone seg som meget merkelig en dag nede i byen her. Stilte meg ved siden av noen som sto å røyka og kjente lukta, så på dem og lurte på hvor gleden var med å lukte så jævlig, stå ute i kald vind og ikke minst, hvor rart og litt dumt det så ut å stå å suge på den røyken....
Høres sikkert veldig selvgod ut nå, men det hjalp faktisk på motivasjonen det også.

OG ulempen med å spise et eller annet hele tiden er jo det at jeg har diabetes så blodsukkeret raser jo så lett opp. Har funnet ut at Pepsi Max og Extra holder unna en del også.

Neida, jeg har ikke sprukket enda, bare litt mindre aktiv her inne da jeg ikke har nett annet enn med mobilen enda.
  Svar med sitat
Gammel 03-05-2007, 09:30   #13
*Linda*
Seniormedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Mørekysten
Meldinger: 2,585
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Går det fremdeles bra med deg?

Nå er jeg bare en sniker

*Linda* er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-05-2007, 00:38   #14
Ariel1980
Gjest

Hei og hopp.

Jo da. Det går faktisk overraskende bra. Eneste som er litt utfordrende nå, er på jobb. Der er det opptil flere som røyker, og jeg skal jo være så utrolig sosial. Så uansett om jeg røyker selv eller ikke, lukter det jo røyk av klærne mine. Og en ting er å kaste og stumpe røyken.. Verre med å slutte å være sosial.
Ser lyst frem til snart 1 mnd som røykfri Og det er en utrolig befrielse egentlig.
Skal ærlig innrømme at av og til melder savnet og suget seg litt enda, men ikke verre enn at det går. Hiver på med tyggis og oppmuntrende tanker så går det.
Må ærlig innrømme at jeg er ganske så stolt av meg selv egentlig.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:23.