Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-08-2007, 11:17   #1
Luuna
Supermedlem

Luuna sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Klepp
Meldinger: 646
Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.
Prøver så godt jeg bare kan..!!

Hei alle sammen!

Da var jeg en av dere jeg også. Jeg har fått vite at jeg var gravid for 1 uke siden og skal nå slutte å røyke. Jeg har vært veldig flink(synes jeg ihvertfall selv) og kuttet ned en masse!
Normalt så hadde jeg nesten 20 til dagen. Etter at jeg fant ut at jeg var gravid så har jeg hatt 1-5 til dagen. I helgen har jeg bare hatt 1 hver dag. Mandag til fredag så har jeg vært på jobb, og siden jeg ikke har sagt noe til noen på jobben ennå så var jeg med ut å tok en røyk sammen med noen av dem jeg jobber med. Er ganske svar sånn sett, men allikevel så synes jeg at det har gått veldig bra. Jeg har ikke røykt etter jobb (e.kl. 15.00) noen av ukedagene.
Denne uka har jeg tenkt skal gå enda bedre og satser på at jeg ikke skal røyke så mye som jeg gjorde sist uke. Er virkelig motivert til å slutte, og har jeg bestemt meg for noe så bruker det normalt å bli slik.
Jeg har alltid en pakke liggende i veska i tilfelle at det blir helt akutt, er mye enklere å la være når du vet at den er tilgjengelig. Om jeg ikke hadde hatt den der så hadde det nok ikke vært like enkelt. Da hadde jeg visst at jeg ikke kunne fått tak i og blitt helt tussete.

Så med dette ønsker jeg alle dere andre her inne lykke til, stå på videre jenter! Jeg synes dere er flinke alle mann! Dette er noe vi virkelig vil, så dette skal vi få til for det om vi alle kan føle oss litt av og til når det gjeldet å slutte..

Luuna er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:08.