Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > SnartPappa
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-02-2006, 14:18   #1
Sprellemann
Gjest

Meldinger: n/a
Nå må vi skjerpe oss Gutter!! La oss diskutere vi og!

Utrolig kjedelig å være inne på dette forumet siden ingen starter noen tråder her.
Derfor starter jeg denne..

Når det nå skal handles vogn, bilstol osv. Er dere med på dette? Får dere viljen deres med stoler og vogner med gadgets og kule farger? Eller er det kvinnene som tar helt overhånd..
  Svar med sitat
Gammel 12-03-2006, 19:26   #2
HowieDee
Gjest

Sv: Nå må vi skjerpe oss Gutter!! La oss diskutere vi og!

Kanskje det kan ha noe med registrering for akkurat denne delen av forumet å gjøre. Var utrolig kjeitete å få tilgang her. Men kanskje var det verdt det...

Svar med sitat
Gammel 25-03-2006, 11:57   #3
Kaosmannen
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av HowieDee
Kanskje det kan ha noe med registrering for akkurat denne delen av forumet å gjøre. Var utrolig kjeitete å få tilgang her. Men kanskje var det verdt det...

Det er etpar syyke ting med SnartMamma... og vanskene med å få skrivetilgang er en av dem... Men slik går det når kvinneandelen blir FOR STOR et sted... Man ser det på barneskoler og på aldershjem... Minst like mye vår feil, som ikke tar ansvar og plasserer oss der hvor det er for mange damer.

Når det gjelder pappaenes diskusjoner... Jeg skriver heller på treningsforum, Styrkesport, StrengthDiscussion og på andre fora som er interessante. Her er jeg litt og leser fordi Kaosa er det....
Jeg syns bllant annet det diskuteres for mye private og nærgående ting her, og har derfor problemer med å engasjere meg så veldig... medmindre det virkelig er tema som "vekker" meg da..

Men det er tydelig damene våre trives med å ha SM, så da er det helt topp for meg. What makes her happy, gives me less trouble.
  Svar med sitat
Gammel 25-03-2006, 23:39   #4
Suhamimannen
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaosmannen
Jeg syns bllant annet det diskuteres for mye private og nærgående ting her, og har derfor problemer med å engasjere meg så veldig... medmindre det virkelig er tema som "vekker" meg da..
Nå har jeg endelig blitt blå jeg og.. Jeg må si meg litt enig.. men det må da være ting vi mannfolk lurer på og? Det finnes sikkert både første, andre, tredje (osv osv.. gangs vordende fedrer der ute, i ulike livssituasjoner, så hvorfor ikke benytte muligheten til å lære av hverandre? Like aktive som de vordende mødrene blir vi nok aldri, men en melding i ny og ne burde vi klare..
  Svar med sitat
Gammel 30-04-2006, 17:35   #5
frosken
Gjest

Sprellemann: Jeg har førerkortet av oss, derfor har jeg også mitt å si. Og sånn er det med den saken. Og når det gjelder gadgets og kule farger... Fruen er omtrent like gadget-frik som meg, så akkurat det tror jeg ikke blir noe problem. :P
  Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 01:11   #6
Remi Marents
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Sprellemann
Utrolig kjedelig å være inne på dette forumet siden ingen starter noen tråder her.
Derfor starter jeg denne..

Når det nå skal handles vogn, bilstol osv. Er dere med på dette? Får dere viljen deres med stoler og vogner med gadgets og kule farger? Eller er det kvinnene som tar helt overhånd..
Vi kommer nok til å ha mange fighter - to som vil bestemme

Men jeg er nok mest gadgets frik - og lurer på om dere har sett noe bra vogn-tilbehør f.eks ? En skikkelig vogn kunne f.eks. ha integrert baby-call, eller skivebremser - eller ...
  Svar med sitat
Gammel 15-05-2006, 01:16   #7
Remi Marents
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Kaosmannen
Det er etpar syyke ting med SnartMamma... og vanskene med å få skrivetilgang er en av dem... Men slik går det når kvinneandelen blir FOR STOR et sted... Man ser det på barneskoler og på aldershjem... Minst like mye vår feil, som ikke tar ansvar og plasserer oss der hvor det er for mange damer.

Når det gjelder pappaenes diskusjoner... Jeg skriver heller på treningsforum, Styrkesport, StrengthDiscussion og på andre fora som er interessante. Her er jeg litt og leser fordi Kaosa er det....

Men det er tydelig damene våre trives med å ha SM, så da er det helt topp for meg. What makes her happy, gives me less trouble.
Kaos: Og så har vi etter hva jeg skjønner til og med jenter som moderatorer i forumet vårt. Snakk om å være under pisken
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:05.