Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > SnartPappa
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-04-2006, 10:06   #1
Suhamimannen
Gjest

Meldinger: n/a
Oppussing osv...

Får prøve å bidra litt til aktiviteten her inne, og tenkte på dette med oppussing. Vi holder nemlig på å kjøpe oss hus, og da får man jo automatisk litt å gjøre, men hva med dere? Er snakk om oppussing av barnerom for tiden? Får dere i såfall bestemme noe, eller bare gjøre jobben..?
  Svar med sitat
Gammel 19-04-2006, 19:19   #2
brukern@vn
Gjest

Sv: Oppussing osv...

Tja... Vi hadde nettopp fått pusset opp ekstrarommet i leiligheten som kontor når fruen ble gravid. Heldigvis er den ene veggen blå, så jeg slipper å gjøre alt på nytt

Vi er nettopp ferdig med å pusse opp leiligheten, så blir ikke så mye fremover nå. Ryddet plass til barneseng og kommode i påsken...

Jeg har nok ikke så mye jeg skulle sagt i fargevalg og sånt. Men, ho er såpass grei at hun diskuterer med meg i lang tid slik at jeg blir enig med ho. hehe. Det er jo en kunst damene har, og få oss til å tro vi bestemmer ting selv om vi ikke har noe å si. Men, ved innkjøp av møbler og sånt så er jeg med.

Du får passe på å ikke ta for mye på en gang da. Nå som dama di er gravid, så kan jo ikke ho male (hvertfall ikke oljebasert maling). Så kan fort bli mye på deg.

Lyst på hus jeg også..........
  Svar med sitat
Gammel 19-04-2006, 20:30   #3
Suhamimannen
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av brukern@vn
Det er jo en kunst damene har, og få oss til å tro vi bestemmer ting selv om vi ikke har noe å si.
Hmm.. rart med det der..

Sitat:
Opprinnelig postet av brukern@vn
Du får passe på å ikke ta for mye på en gang da. Nå som dama di er gravid, så kan jo ikke ho male (hvertfall ikke oljebasert maling). Så kan fort bli mye på deg.
Neida.. skal nok ikke slite meg ut.. Lurer på om vi skal gå for ferdigmalte huntonitt panelplater der vi skal gjøre noe, og det er jo bare moro.. Ellers så tar vi litt etterhvert.. Er jo ikke moro å pusse opp alt med en gang heller..
  Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 00:29   #4
Scrat
Gjest

Vi har akkurat kjøpt hus. Vi var heldigvis litt fremsynte så her er det tre soverom. Blir nok litt oppussing av det ene til barnerom. Jeg får bestemme så mye jeg bare vil, så lenge det stemmer overens med det madammen har kommet frem til

Vi har ikke begynnt med noen konkrete planer ennå siden terminen ikke er før i oktober. Men tida går fort, og det er vel snart på tide å starte planleggingen.

Forøvrig har stort sett bare positive ting å si om huntonittplater. Billig, enkelt og solid. Bare pass på når store ting skal flyttes. Skarpe kanter lager fort merker. Det er jo tross alt bare presset papp...
  Svar med sitat
Gammel 20-04-2006, 00:29   #5
Scrat
Gjest

Er vel fare for at jeg også lever i en illusjon av at jeg bestemmer selv, men det er ikke nødvendigvis så dumt å være lykkelig uvitende iblant...

Sist endret av Scrat; 20-04-2006 kl 00:47.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:29.