Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > SnartPappa
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-05-2006, 00:50   #1
Remi Marents
Gjest

Meldinger: n/a
Mye kjeft å få?

Jeg tror at kanskje det er flere enn meg som går rundt med øra hengende i perioder - og vil glede dere kolleger men en erfaring fra forrige uke!

Mulig jeg er litt slem - min kjære som er 4,5 md på vei spurte om jeg kunne hjelpe henne å vokse leggene og bena hennes bak - og det ble virkelig en helt fortreffelig anledning til å ta igjen for alle de gangene de siste månedene jeg bare har smilt forståelsesfullt til hennes rare innfall og vanskelige oppførsel. Jeg fortalte selvsagt ikke dette til henne, hun var jo så glad for hjelpen - og gutter: dette var akkurat som det skjer på TV: Legg på papiret, stryk nedover og RITSJ - akkurat som å dra av et kjempeplaster. En stund siden jeg har hatt det så moro - vi lo begge to, men antagelig av forskjellig grunner... Så om du føler el bitte lite behov for å ta igjen litt, sett dine lyseblå øyne i henne, og tilby på en søt måte å hjelpe henne med voksingen. Anbefales !

Flere som har gode tips og erfaringer for å lette på humøret i denne perioden hvor det ikke akkurat er oss som får sympatien ??
  Svar med sitat
Gammel 16-05-2006, 09:01   #2
Suhamimannen
Gjest

Sv: Mye kjeft å få?

Svar med sitat
Gammel 16-05-2006, 12:41   #3
brukern@vn
Gjest

Svar med sitat
Gammel 13-06-2006, 23:05   #4
Babaluba
Gjest

Guuud, du er ond. Men ideen er god,da...
  Svar med sitat
Gammel 15-06-2006, 18:39   #5
M.A.F
Gjest

Vi har ikke sånt i huset vi

Kjeft ja - HELE tiden
  Svar med sitat
Gammel 07-03-2007, 14:10   #6
Tripping
Gjest

Har begynt her også, og får til forklaring at det er "DE" som kjefter . Funnet ut til nå, at det er å rett og slett bare å ri det av, går over etter en liten stund. Men ja av og til kan det være frustrenende å få pepper når en ikke har/forstår hva som er så fælt. SÅ det blir litt sånn for min del da, siden jeg vet at det som regel er "DE" som har tatt over i tenkeboxen til min kjære

"DE" er hormonene og sånn, ikke noe å gjøre med, bare prøve å takle "DE" på best måte

Sist endret av Tripping; 08-03-2007 kl 22:02.
  Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 14:00   #7
Tripping
Gjest

Ja ja gikk ikke upåmerket hen at jeg murra litt om at jeg følte at "DE" hadde begynt å gjøre seg tilkjenne, blei litt pepper pga det ja Men hva er vitsen med å skrive, når en ikke kan få lufta det en tenker og slikt, uten at det skal bli "baluba" av det. Fruen var en smule fornærma etter at hun hadde vært inne å lest innlegget.
  Svar med sitat
Gammel 24-03-2007, 17:09   #8
Ariel1980
Gjest

Dette er jo litt av vår "jobb" som kommende fedre. Vi skal få kjeft vi. Og dette er jo noe de fleste av oss burde være forberedt på når vi slapp ut våre små svømmere. Men, er det ikke verdt å få litt kjeft og peppe, med tanke på hva vi har i vente da?
Jeg for min del syns det.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:04.