Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2007, 17:31   #1
wendy
Gjest

Meldinger: n/a
Jeg som hadde vært så flink

Jeg er så skuffa over meg selv, jeg som hadde klart og holde meg ca i 2mnd, så kom trangen, og jeg ga etter, f.....!! Så spør jeg meg selv er det vært det og være røykfri og ulykkelig eller røyke og ha det bra?
Jeg bare spør jeg.
  Svar med sitat
Gammel 05-05-2007, 17:35   #2
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 6,938
Blogginnlegg: 60
harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg som hadde vært så flink

Ikke gi opp selv om du har sprukket!!! En sprekk er nå en ting, men ikke begynn igjen da!

Jeg synes ikke du skal sette røyken sammen med din lykke/ulykke. Tenk på barnet i magen. Når du ikke har røyka, har h*n hatt mye bedre forhold. Når du røyker fratar du barnet ditt oksygen, og det er ikke noe å bli lykkelig av vel?

Ok så har du sprukket og depper over det. Jeg tror ikke samvittigheten din blir bedre av å ta en til. Ikke får du det noe bedre med deg selv om du bare gir etter og tenkeer, nå har jeg sprukket så da kan jeg like gjerne ta en til... FEIL!!! Du har klart det før, og kan klare det igjen. Du kan så absolutt ha det bra uten røyken, både du og barnet ditt!!!! Faktisk mye bedre!!! Stå på!!!
Gammel 09-05-2007, 12:28   #3
Tuli
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Jeg som hadde vært så flink

Hei

Jeg oppdaget nå at jeg var gravid igjen, og jeg sprakk under ammingen på på sin. Nå var jeg ikke klar eller forberedt på å slutte å røyke, så det var et sjokk for noen dager siden, men jeg skal klare det. Har holdt meg helt røykfri i 1 dag nå.

Hadde jeg vært deg hadde jeg godtatt at jeg sprakk på en røyk og to, og heller prøvd videre å holde meg unna, barnet har det jo mye bedre uten.

Noe som fikk meg til å kaste røyken igår var følgende:

Når du er i et røykfult rom, så har du valget å gå ut
Du røyker ikke i nærheten eller i fjeset på barnet ditt, men går ut
Men foster inni magen din har ingen valg eller mulighet for å gå ut mens du røyker.....

lykke til

tuli
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 20:46.