Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-05-2007, 13:16   #1
Tuli
Gjest

Meldinger: n/a
prøver å slutte.....

Hei

Sluttet å røyke i feb 05 fordi vi skulle gjennom prøverørsforsøk, og klarte det. Holdt meg gjennom hele svangerskapet og gjennom amming i 7 mnd, så sprakk jeg i sommer ifjor, og begynte å røyke som en svamp igjen....

Lørdag 5 mai tok jeg en graviditetstest fordi jeg var 1 uker over tiden, og den var positiv! Ganske så sjokka og kjempegla ble jeg, men langt ifra forberedt på at det skulle skje naturlig og at røyken måtte kastes fort.... hjelp!

Vel, søndag hadde jeg 3 røyk, mandag 2, tirsdag 4, og .... tirsdag kl. 13.00 kastet jeg resten av røyken min i do og har holdt meg siden. Jeg håper virkelig at jeg skal klare dette, for det er ganske vanskelig.........

Skal til legen idag kl 1330 for å snakke om graviditet og røyk, samt jeg har noen smerter i den ene siden, så jeg ønsker ultralyd så fort som mulig så jeg slipper å bekymre meg så mye.

Så dere får krysse fingrene for at jeg klarer dette da

Hilsen Tuli
  Svar med sitat
Gammel 13-05-2007, 15:56   #2
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 6,938
Blogginnlegg: 60
harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: prøver å slutte.....

Du klarer dette! Stå på! Hver dag, hver time uten røyk er et kjempegode for din egen kropp, og ikke minst for den lille spiren inne i magen din!

Kjempeflink er du!
Gammel 15-05-2007, 13:14   #3
Tuli
Gjest

Hei

De første dagene ble en prøvelse for meg, men nå er jeg på fjerde røykefrie dag og tror at dette skal gå veldig bra

tuli
  Svar med sitat
Gammel 12-08-2007, 22:56   #4
Tuli
Gjest

Som dere ser nede på min signatur, mistet jeg i SA 28 mai... så det gikk ikke bra.

Er tilbake på snartmamma da jeg fikk positiv test igjen 7 august, sliter ennå med røyken, gikk skikkelig gale da jeg fikk SA, trøst i røyken.

har kuttet ned til 2-3 om dagen nå, målet er null i morgen etter å ha pratet med legen. Har målt hcg 2 ganger for å se at jeg virkelig er gravid, er redd det sitter igjen etter forrige SA, men mensen er uteblitt 9 dager nå, så spørs om jeg ikke er gravid..

så nå må jeg slutte igjen og skal klare det!!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:23.