Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2007, 13:31   #11
Tuli
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Tulias Røykeslutt dagbok

Klarte å holde meg fra festen forrige lørdag og til fredag, da tok jeg en røyk, prøvde å unngå å dra røyken inn men kun ha den i munne... what ever, dårlig unnskyldning men dro ikke ned store magedrag...

Røykte ikke mer den dagen, ikke igår og det blir ikke noe idag......
  Svar med sitat
Gammel 30-08-2007, 10:43   #12
Tuli
Gjest

Har ikke røyket siste uken så håper nå at dette går rette veien, ikke håper men vet Er kvalm også så frister ikke så mye heller akkurat nå. Men denne gangen har det gått kun på vilje og det har vært vanskelig.... men gla og stolt at jeg klarer meg så bra.
  Svar med sitat
Gammel 18-10-2007, 02:48   #13
iselinn
Gjest

hvordan går prosjektet?
  Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 16:00   #14
Tuli
Gjest

OPPDATERING 2008

Hei

her er en oppdatering siden sist, rett etter siste innlegg skulle jeg på UL i uke 10, og fosteret viste seg å være dødt i uke 9. Ingen hjerteaktivitet, så jeg måtte til utskrapning.... så da jeg fikk denne beskjeden gikk jeg rett å tok meg en røyk!!

Så røykte jeg en måneds tid, og bestemete meg for å slutte igjen men denne gangen før jeg ble gravid.

Holdt meg 4 uker før jeg ble gravid, men var ute 2 ganger mens jeg var gravid (og ikke var klar over det selvfølgelig) og med alkohol i blodet så røykte jeg også......

Så da jeg fant ut jeg var gravid i uke 5 dro jeg på UL og la alle kort på bordet.... jeg har drukket og røykt, spist spekemat, vært syk med 40 i feber, alt var gjort galt denne gangen følte jeg, så nå ville jeg vel miste igjen. Men nei, de fant hjerteaktivitet i uke 6 og alt var bra.

Jeg har sprukket med 2 røyker i julen, hadde en stor fight med mannen og da tok jeg en røyk.... god unskyldning for å røyke.... nei..... og dårlig samvittighet fikk jeg. Men har klart å holde meg kjempefint etter dette. Leser Allan Carr boken om endelig ikkerøyker, og den hjelper meg kjempemye med motivasjon og selvtillit!! Så til alle som prøver der ute, lykke til videre!! det er ikke lett, men alt for mirakelet inni meg!!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:09.