Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-06-2009, 03:07   #1
Jinte89
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 385
Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.
Noen som sliter?

Jeg sliter veldig med å kutte ut røyken Den dårlige samvittigheten er helt grusom, men alikevel så klarer jeg ikke å slutte. Føler at jeg er en forferdelig person som ikke klarer å slutte for den lille i magen som jeg er så glad i Noen som har noen gode råd og komme med som faktisk fungerer?
Jinte89 er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-06-2009, 15:37   #2
prinetti
Medlem

prinetti sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Vestfold
Meldinger: 162
prinetti vil raskt nok bli berømt.prinetti vil raskt nok bli berømt.
Sv: Noen som sliter?

Ja....
Jeg har alltid trodd at den dagen de to strekene lyste mot meg så kom jeg til å kutte ut røyken :O
Neida, første jeg gjorde var jo å tenne en røyk...

Men har klart å kutte ned alerede. Men nå er dette så nytt, og jeg har ikke noe forhold til den lille spiren, så samvittigheten er der, men ikke sterkt nok til at jeg klarer å la være å røyke..

Er vel nede på under 10 daglig nå, mens jeg før var på 20 om dagen..

Men vil virkelig stumpe røyken... for godt.
Gammel 23-06-2009, 23:21   #3
Jinte89
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 385
Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.

Jeg klarer ikke å slutte jeg rett og slett. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare og slutte. Samvittigheten er helt forferdelig, og jeg har lyst til å grave meg ned. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig og slutte når man har ett lite barn i magen, og elsker det! For det gjør jeg virkelig!
Jinte89 er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2009, 10:31   #4
prinetti
Medlem

prinetti sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Sted: Vestfold
Meldinger: 162
prinetti vil raskt nok bli berømt.prinetti vil raskt nok bli berømt.

begynner nesten å tenke det samme selv. For igår var jeg nesten opp i samme antall pr dag, som før jeg ante noe om graviditeten. Men holder motet oppe og tenker at om jeg stresser for mye med dette, så er jo ikke heller det bra.
Krysser fingrene for at når jeg er kommet så langt som til UL osv, så har jeg en samvittighet som ikke takler å ta en røyk :S

Men føler jeg bare utsetter problemene med å slutte...

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 19:17.