Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-08-2009, 19:33   #1
Jinte89
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 385
Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.
3 dagen røykfri!

Jeg har klart 3 dager uten røyk, og har en god følelse på at dette går veien! Jeg er veldig stolt av meg selv nå! Jeg måtte rett og slett bare bestemme meg helt for å kutte ut
Gammel 20-08-2009, 20:20   #2
Taien
Seniormedlem

Taien sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,574
Blogginnlegg: 38
Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.Taien har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 dagen røykfri!

Veldig bra!!! :klappe:
Dette klarer du vet du! Nå har du tatt første skritt og det er det verste.
Selv sluttet jeg den dagen jeg testet positivt.
Og jeg var storrøyker...virkelig storrøyker!
Og det har ikke vært noe problem i etterkant. Motivasjonen med den/de i magen er den beste motivasjonen iallefall JEG kan ha.

Jeg heier på deg!

Taien er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-08-2009, 23:29   #3
Jinte89
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 385
Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.Jinte89 er fantastisk mot andre.
Sv: 3 dagen røykfri!

Takk for det Jeg tenkte bare at NÅ er det stopp. Jeg vil babyen min det beste, og den har det best uten røyk Så dette her skal jeg klare! Nå er som du sier, det værste over og det er lettere å ikke tenke på røyken nå!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:08.