Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Komplikasjoner og plager
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2011, 11:39   #1
tin-tin
Medlem

tin-tin sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 438
tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.tin-tin har mye å være stolt av.
Energiløs i ett svangerskap vil det si at man er det i neste også?

Vet ikke helt om det er riktig å plassere innlegget her men jeg prøver her.

Jeg har termin om 2 dager og siden litt før pinse har jeg vært så energiløs, har ikke orket omtrent noe på dagtid, men har kommet meg litt utover ettermiddagen og kvelden har det gått ganske bra. Nå om dagen er jeg energiløs hele tiden. Det er ikke noe moro å ha det sånn, ikke orke noe, bare ligge i senga og sove og slappe av.
Og jeg tenker mye på om jeg kommer til å orke en fødsel.......

Dette er mitt første barn og vi vurderer jo om vi skal prøve på ett til.
Men da tenker jeg et lite barn å passe på + energiløs = går ikke.

Er det noen her som har vært borte i det samme, hatt et helt energiløst svangerskap, men i neste så gikk det veldig greit?

Jeg har ikke hatt matlyst så jeg vet at jeg har spist for lite til tider, men den siste måneden har jeg passet på å få i meg sunn mat 4-5 ganger om dagen, men er energiløs allikevel. Jeg mangler ikke jern og har ingen andre plager som skal gjøre meg energiløs.

Jeg vet jo at ingen svangerskap er like, men må nesten spørre om noen har erfaringer her.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:51.