Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-03-2013, 20:28   #21
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Få vekk lukt etter skyllemiddel?

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillebuen Vis post
Men om du nå i tillegg lufter dem så blir de vel enda bedre?

Eddik ruler

(sprayet med eddikvann på bilsetene pga de som eide den var røykere.. det hjalp veldig!)
Så forduftet bare eddiken igjen? En av bilene våre uker så ille.. Aner ikke hva det er. Luter bare så "bil". Kanskje jeg skal prøve.. Før svangerskapskvalmen slår skikkelig inn...
Gammel 22-03-2013, 20:33   #22
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av LivsGnist Vis post
Så forduftet bare eddiken igjen? En av bilene våre uker så ille.. Aner ikke hva det er. Luter bare så "bil". Kanskje jeg skal prøve.. Før svangerskapskvalmen slår skikkelig inn...
Først luktet den eddik da Men da da det ble utluftet så luktet den ikke eddik og myyye mindre røyk!

Fikk et annet tips og det var å få renset airconditioen, det skal vistnok hjelpe veldig. Men eddik er billigere tenkte jeg. Helt bra blir den vel aldri, men bedre.
  Svar med sitat
Gammel 22-03-2013, 20:52   #23
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Høres jo ut som det kan være verdt å prøve.
Gammel 24-03-2013, 17:56   #24
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

vist ullklærene lukter så er det bare og henge det ut i noen dager. Da går lukten bort. Det hjelpe for oss. I bilen din så hadde jeg åpnet alle vinduer hele tiden spesielt hvis den kan stå under tak. Jeg vasket hele bilen med eddik vann (druknet setene altså) og holdt på og dø av eddik lukt i flere uker etterpå, men med mye lufting så gikk det bort.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:49.