Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2013, 18:57   #1
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Sted: Trøndelag
Meldinger: 2,418
Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.
Brukt mawok hengevugge

Jeg har kjøpt brukt mawok hengevugge til babyen i magen. Men, madrasser skal jo ikke arves. Etter det jeg finner ut kan vugga og trekket vaskes, ikke madrassen. Hvordan bør jeg gjøre dette? Ny madrass? Holder det at trekket vaskes og madrassen puttes i fryseren? Legge lammeskinn oppi? Hva ville du gjort?

Buffy79 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-04-2013, 20:14   #2
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brukt mawok hengevugge

Jeg ville kjøpt ny madrass. Jeg kjøpte ny madrass til vuggen på barnashus. Hadde ikke satset på at det var nok å bare vaske trekket på over 60 grader, jeg ville fått en ren madrass også. Og siden den ikke kan vaskes, så hadde jeg kjøpt en ny ja..
Gammel 10-04-2013, 21:00   #3
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.Buffy79 har en strålende fremtid.

Ser ikke ut som madrassene selges separat. Det er en skumgummimadrass. Lurer på om det går å kjøpe en skumgummimadrass beregnet på sprinkelseng og skjære til i rett størrelse...

Gammel 10-04-2013, 23:18   #4
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vet ikke hvordan disse vuggene er, men hvis du skal kutte til en skumgummimadrass så har de billige til en hundrings ca på Jysk.
Gammel 10-04-2013, 23:40   #5
Buffy79
Seniormedlem

Buffy79 sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Firkløver Vis post
Jeg vet ikke hvordan disse vuggene er, men hvis du skal kutte til en skumgummimadrass så har de billige til en hundrings ca på Jysk.
Tenkte på det, men de er to cm for tykke og passer sikkert ikke inn i trekket. Ser ut som det finnes skumgummi som metervare, så der er en mulighet.

Gammel 11-04-2013, 00:39   #6
LivsGnist
Seniormedlem

LivsGnist sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meldinger: 2,857
Blogginnlegg: 38
LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.LivsGnist har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Buffy79 Vis post
Ser ikke ut som madrassene selges separat. Det er en skumgummimadrass. Lurer på om det går å kjøpe en skumgummimadrass beregnet på sprinkelseng og skjære til i rett størrelse...
Jeg kjøpte madrass der, separat.

Den var slik man åpnet trekket på i den ene enden og klippet av så man fikk rett lengde. Jeg ville tatt meg en tur og sett. De madrassene er jo ikke så tykke heller. Samtidig som de skal være gode å sove på.

Dette er en link til siden med madrasser. Men jeg kjenner ikke igjen vår fra bildene på siden.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 02:11.