Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-02-2013, 10:07   #21
kaaka
Seniormedlem

kaaka sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,044
kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Amme-bh, trenger tips

Jeg bruker kun fra Change, MED spiler, fordi monsterpuppene mine trenger god støtte. Har ikke hatt noen problemer med tette melkeganger e.l, dette nok fordi cupen er såpass stor og ikke strammer noe sted.
Er normalt en E-cup, men ble anbefalt å gå opp til G-cup i ammeBH. Kjøpte de første i undertøysforretning, der jeg fikk god hjelp til å velge riktig størrelse.
Hadde også et par uten spiler som jeg brukte om natten. Blandt annet bravado, og den største der var på grensen til å være for liten når puppene mine var på det største.

Sist endret av kaaka; 09-02-2013 kl 10:09.
kaaka er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2013, 13:48   #22
Holly Golightly
Medlem

Holly Golightly sin avatar

Medlem siden: Oct 2012
Meldinger: 324
Holly Golightly har en aura rundt seg.Holly Golightly har en aura rundt seg.

Sitat:
Opprinnelig postet av Badekar Vis post
Det finnes ikke bedre er min erfaring. Selv om den er sinnsyk dyr (til ammebh å være) så var den såååå verdt det. Selv om jeg bare brukte den de siste 2-3 ukene jeg amma da Gled deg Skulle ønske jeg hadde den helt fra begynnelsen faktisk Så fornøyd var jeg
Tusen takk! Venter i spenning. Kjøpte med noen Ingrid og Isabel belly bands også, har fått låne av en venninne og de er virkelig deilige å bruke. Kan anbefales!

Sladrer med maria1982 og Skreppa.

Utstyrstråd til vesla
Holly Golightly er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-02-2013, 13:51   #23
Holly Golightly
Medlem

Apropos spiler, så at Bravado også har en modell med spiler, noen som har testet?

http://www.bravadodesigns.com/shop/e...re-nursing-bra

Utstyrstråd til vesla
Gammel 13-02-2013, 19:24   #24
...Lykkeliten
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2012
Sted: Sørlandet
Meldinger: 546
...Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre....Lykkeliten er fantastisk mot andre.

Bravado Seamless er en drøm!
Kjøpte en slik noen uker etter fødsel og har omtrent bodd i den. Den sitter perfekt, støtter godt (jeg er ikke kjempestor da men gikk vel fra 75c før graviditet til 80d/e på det største) uten å stramme og gnage noe sted. Rett og slett nydelig. Og enkelt å amme med.
Har ogsånoen fra triumph som er helt ok, men de gir langt mindre støtte. Men de 4(!) amme bh'ene jeg kjøpte på H&M da jeg var høyttravende endte til slutt i søpla. Helt forferdelige å ha på, gnagde og strammet, selv om de nesten var for store i størrelsen! Helt ubrukelige spør du meg!
...Lykkeliten er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-02-2013, 12:38   #25
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var også fornøyd med Cubus sine.
Kan kanskje være en idé å gå for en rimelig variant som kjøpes inn før fødsel siden det er vanskelig å vite størrelse, hvordan ammingen går osv. Så kan man heller kjøpe inn en dyrere og bedre variant når man har fasiten på størrelsen.
Lindex og Change har også amme-bher, og Lindex sine amme-singleter er gode.
Gammel 15-02-2013, 06:22   #26
minten
Supermedlem

minten sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Asia
Meldinger: 836
minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.minten har mye å være stolt av.

Det er ikke mange som jeg har prøvd, men en av Bravado sine har jeg vært kjempefornøyd. Denne:
Den er veldig lett og behaglig å ha på, og det er veldig lett og diskreet å åpne og lukke ammedelen.

Jeg liker også Hot milk og Cake sine ammebh'er fordi de har mange lekre bh'er. Bh'er som ikke ser ut som vanlige ammebh'er.
Gammel 15-02-2013, 12:27   #27
Miilja
Supermedlem

Miilja sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Meldinger: 618
Miilja er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Her er en test av ammebh-er fra januar i år

http://www.klikk.no/foreldre/foreldr...icle794046.ece

Miilja er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-03-2013, 18:16   #28
Holly Golightly
Medlem

Woop woop! Da har Bravado´en endelig kommet i posten, gleder meg til å se om den passer i kveld.

Høres fornuftig ut det du skriver, Tajel, men vanskelig for en utålmodig sjel som meg. Måtte bare skeie ut med en god bh allerede nå.

Den der var kjempelekker, minten! Det er så kjekt med noen fine bh´er innimellom.

Utstyrstråd til vesla
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:11.