Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2013, 08:22   #1
Nightly
Seniormedlem

Nightly sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 1,866
Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.
Vognpose som ikke vil tørke!

Bah! Blir gal snart.. Vasket den ene delen på voksiposen min i går og ikke pokker om den blir tørr! Har hatt den i trommelen x antall ganer med tennisballer, men det er to lommer helt nederst som ikke vil tørke. Den lå på badgulvet i natt også, men fortsatt ikke bra. Det samme med en dundyne, det er noen lommer der hvor dunet har samlet seg og den vil ikke tørke!

Hva gjør jeg??
Gammel 02-04-2013, 08:35   #2
Javelina
Supermedlem

Javelina sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,157
Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.
Sv: Vognpose som ikke vil tørke!

Huff så kjedelig.
Nå vet jeg jo ikke hvor i landet du bor og hvordan været er der, men hvis det er sol hos deg i dag ville jeg hengt/lagt begge deler ut i solen. Den pleier å tørke det meste raskere enn alt annet.

Eventuelt, hvis du har varmepumpe, så kan du henge det forran den?

Jeg er ingen ekspert på tørking av dun altså, men dette er i alle fall de triksene jeg kan komme på akkurat nå.
Håper det ordner seg.

Verdens fineste IVF- kom endelig til oss sommeren 2013, etter en laaang prøverhistorie. (5 års venting, 5 IVF + 3 frys – SA september 2011, MA februar 2012.)
Så kom jammen verdens fineste lille overraskelse også bare 16 mnd etter, julen 2014.
Javelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-04-2013, 08:43   #3
Nightly
Seniormedlem

Nightly sin avatar

Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Javelina Vis post
Huff så kjedelig.
Nå vet jeg jo ikke hvor i landet du bor og hvordan været er der, men hvis det er sol hos deg i dag ville jeg hengt/lagt begge deler ut i solen. Den pleier å tørke det meste raskere enn alt annet.

Eventuelt, hvis du har varmepumpe, så kan du henge det forran den?

Jeg er ingen ekspert på tørking av dun altså, men dette er i alle fall de triksene jeg kan komme på akkurat nå.
Håper det ordner seg.
Takk for tips
Dessverre så snør det her, men varmepumpen kan kanskje funke..?
Er jo så irriterende, alt annet er jo tørt så trommelen stopper etter noen minutter bare.. Og dunen kan vel rottne?
Gammel 02-04-2013, 08:44   #4
Vika
Supermedlem

Meldinger: 668
Vika er fantastisk mot andre.Vika er fantastisk mot andre.Vika er fantastisk mot andre.Vika er fantastisk mot andre.Vika er fantastisk mot andre.Vika er fantastisk mot andre.Vika er fantastisk mot andre.

Vognposer bruker ekstremt lang tid på å bli tørre, brukte 2 døgn sist jeg vasket den. Pass på å trekk litt i duna mellom tørkingene

Mia kom til verden 13.09.13
i uke 33 etter 1. fryseforsøk
Vika er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-04-2013, 08:48   #5
Nightly
Seniormedlem

Nightly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Vika Vis post
Vognposer bruker ekstremt lang tid på å bli tørre, brukte 2 døgn sist jeg vasket den. Pass på å trekk litt i duna mellom tørkingene

Ok, men da lar jeg den ligge på badgulvet, der er det varmt og godt og så får jeg riste litt i den og trekke i dunen av og til.
Takk!
Gammel 02-04-2013, 09:34   #6
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Nightly Vis post
, alt annet er jo tørt så trommelen stopper etter noen minutter bare.. Og dunen kan vel rottne?
Om du har tidsstyrt tørking på tommelen ville jeg brukt det. Setter altid på tidsstyrt og ikke "stoppe når tørt"-program her når jeg tørker dyner og lignende.
  Svar med sitat
Gammel 02-04-2013, 09:44   #7
Nightly
Seniormedlem

Nightly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillebuen Vis post
Om du har tidsstyrt tørking på tommelen ville jeg brukt det. Setter altid på tidsstyrt og ikke "stoppe når tørt"-program her når jeg tørker dyner og lignende.
Ikke så jeg vet om Alle programmene vi har stopper opp når tøyet er tørt, problemet er bare at veldig ofte stopper den før det er skikkelig tørt!
Gammel 02-04-2013, 10:00   #8
Javelina
Supermedlem

Javelina sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,157
Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.Javelina har mye å være stolt av.

Nederst i denne artikkelen fant jeg noen tips: http://www.klikk.no/bolig/vedlikehold/article757215.ece
Nå gjelder det dyner da, men du hadde vel en dyne også?

Verdens fineste IVF- kom endelig til oss sommeren 2013, etter en laaang prøverhistorie. (5 års venting, 5 IVF + 3 frys – SA september 2011, MA februar 2012.)
Så kom jammen verdens fineste lille overraskelse også bare 16 mnd etter, julen 2014.
Javelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-04-2013, 10:03   #9
Nightly
Seniormedlem

Nightly sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Javelina Vis post
Nederst i denne artikkelen fant jeg noen tips: http://www.klikk.no/bolig/vedlikehold/article757215.ece
Nå gjelder det dyner da, men du hadde vel en dyne også?
Takk Javelina!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:27.