Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-04-2013, 20:22   #11
Anikka
Supermedlem

Anikka sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 658
Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Malm vs hemnes?

Miffy: Søta!

Vi har både Malmkommoder og Hemneskommoder og er godt fornøyd med begge, men er mest fornøyd med Hemnes som framstår som mer solid og tåler litt mer. Den er finere også synes jeg, men det er kanskje fordi vi har hatt mange Malmkommoder i årevis mens Hemneskommodene er nye.

Vi har forøvrig to Malm stående ved siden av hverandre i et av rommene, og det ser ikke rart ut. Er jo en mer fleksibel løsning på sikt enn en veldig bred kommode.
Gammel 09-04-2013, 20:30   #12
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Medlem siden: May 2012
Meldinger: 851
Blogginnlegg: 1
La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.

Takk, Anikka!
Tror jeg skal gå for 2 ved siden av hverandre med 4 skuffer. Får mest plass og kan jo siden flytte de om jeg syns det er greit.

Lille prinsessen født 02.07.2013

med Buffy79 og Charls04
La belle er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2013, 21:38   #13
spøkelsesmamma
Supermedlem

spøkelsesmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2013
Meldinger: 1,480
spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.spøkelsesmamma er som en uslipt juvél.

Ser du har fått mange svar allerede, men tenkte jeg kunne svare likevel. Vi har også begge kommodene, dog ikke likt antall skuffer. Jeg synes Hemnes kommodene ser finest ut, men Malm kommodene er mer praktiske om du ønsker å bruke slike skuffedelere. Noen av skuffende til Hemnes er nemlig så høye at jeg synes ikke jeg får utnyttet plassen (høyden) godt nok.
spøkelsesmamma er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2013, 23:02   #14
Dolly
Seniormedlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Klepp Stasjon
Meldinger: 1,708
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg brukte malm med 4 skuffer som stellekommode sist gang, og denne gangen har jeg gått for hemnes med 4 små og 4 store skuffer og liker den mye bedre... de er jo ca like høye også... synes det er veldig god plass i hemnes..

Den nydelige prinsen vår kom 8. juni 2013
Dolly er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2013, 23:31   #15
Charls04
Seniormedlem

Charls04 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,740
Blogginnlegg: 24
Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tenkte først at du aldri ville få et greit svar på dette La belle, hvem har både Hemnes og Malm kommode og har prøvd ut hvilken som er best lizzom Jau, der tok jeg skammelig feil, nok av damer her har begge deler ser jeg

Jeg har bare Hemneskommoden, den er nydelig både inni og utpå (viktig at den er fin inni, ikke sant? ), men jeg synes skuffene er for skranglete og har for lite plass. Men det kan være jeg har for mye tøy også da
Gammel 10-04-2013, 00:28   #16
Miffy
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2012
Meldinger: 2,108
Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.Miffy er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Charls04 Vis post
Jeg tenkte først at du aldri ville få et greit svar på dette La belle, hvem har både Hemnes og Malm kommode og har prøvd ut hvilken som er best lizzom Jau, der tok jeg skammelig feil, nok av damer her har begge deler ser jeg

Jeg har bare Hemneskommoden, den er nydelig både inni og utpå (viktig at den er fin inni, ikke sant? ), men jeg synes skuffene er for skranglete og har for lite plass. Men det kan være jeg har for mye tøy også da

Jeg synes absolutt at hemnes kommoden er finest å se på (både inni og utenpå ). Men jeg er enig med at skuffene er skranglete og har lite plass men så har jo jeg og mye tøy.. Hmm, det kan jo være noe i det..

En liten august 2015
Miffy er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-04-2013, 00:53   #17
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi har Malm 4 skuffers kommode på ene barnerommet. Den har vært brukt til leker i 6-7 år og tåler ihvertfall mye. Er ikke skranglete, og det er plass til mye. Det er ikke noe problem at det ikke er ordentlige knotter eller håndtak, for skråkantene på skuffene er helt riktige forå få et bra grep.

Jeg synes Hemnes ser penere ut, og liker at den har bein. Har ikke en slik i huset, har bare sett på den på Ikea. Hos oss hadde jeg kanskje valgt Hemnes hvis jeg skulle hatt Hemnes eller Malm i en gang eller stue. Malm er jo veldig enkel. Men jeg hadde absolutt valgt Malm igjen, til soverom, bad etc siden jeg vet at den er robust og holder mye, Hemnes er for pen til våre lekerom

Sist endret av Firkløver; 10-04-2013 kl 00:55.
Firkløver er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-04-2013, 07:20   #18
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.La belle er som en uslipt juvél.

Tusen takk for svar alle sammen.

Vi skal ha den i gangen og jeg syns nok også hemnes er penere å se på men må velge det som gir mest plass. Jeg har hatt en hemnes kommode med 3 skuffer i gangen så jeg må få plass til det som var i den pluss babyens tøy i den nye løsningen. De skuffene syns jeg var veldig dype men skranglete og måtte limes stadig, sikkert fordi jeg fyltet for mye i de også. Mulig jeg må tenke praktisk og ikke utseendemessig akkurat denne gangen. Ser for meg at det blir en midlertidig løsning og at det evnt flyttes på barnerom etterhvert.

Charls, jeg tenkte også at jeg kanskje ikke får svar på dette, men jammen var det noen som visste likevel

med Buffy79 og Charls04
Gammel 11-04-2013, 14:09   #19
La belle
Supermedlem

La belle sin avatar

Da har jeg vært og handlet og var helt bestemt på at det skulle bli malm, meeeen det ble det ikke. Det ble hemnes. Den skal stå i gangen så jeg syns det er ok at den er litt fin også. Jeg får sortere litt og plassere litt av det som var i den gamle kommoden i skapet nede og så blir dette babyens kommode.

med Buffy79 og Charls04
Gammel 11-04-2013, 22:07   #20
Firkløver
Veteranmedlem

Firkløver sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Meldinger: 4,521
Blogginnlegg: 50
Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.Firkløver har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med handel!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:39.