Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-04-2013, 13:12   #21
Anikka
Supermedlem

Anikka sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 658
Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Malm vs hemnes?

Sitat:
Opprinnelig postet av Charls04 Vis post
Jeg tenkte først at du aldri ville få et greit svar på dette La belle, hvem har både Hemnes og Malm kommode og har prøvd ut hvilken som er best lizzom Jau, der tok jeg skammelig feil, nok av damer her har begge deler ser jeg
Vi har latterlig mange kommoder! 9 stk, hvorav fem er Malm og en Hemnes... Sånn er det når to mennesker finner sammen i voksen alder. Sist vi solgte hus forlangte megleren at vi måtte ha stylist, og hun ble helt satt ut av alle kommodene våre.
Gammel 12-04-2013, 14:15   #22
Charls04
Seniormedlem

Charls04 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,740
Blogginnlegg: 24
Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Anikka Vis post
Vi har latterlig mange kommoder! 9 stk, hvorav fem er Malm og en Hemnes... Sånn er det når to mennesker finner sammen i voksen alder. Sist vi solgte hus forlangte megleren at vi måtte ha stylist, og hun ble helt satt ut av alle kommodene våre.
Jeg har 1 kommode! Jeg har litt av en jobb å gjøre for å nå opp mot dine mengder Ville stylisten at dere skulle ta ut halvparten før de tok bilder?
Gammel 12-04-2013, 15:00   #23
Nightly
Seniormedlem

Nightly sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 1,866
Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.Nightly har et ubeskrivelig bra rykte.

Dere som har Hemnes kommode, egner den seg til å ha sengetøy i? Det tar jo voldsomt med plass, så jeg trenger en med dype skuffer
Gammel 12-04-2013, 15:08   #24
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Charls04 Vis post
Jeg tenkte først at du aldri ville få et greit svar på dette La belle, hvem har både Hemnes og Malm kommode og har prøvd ut hvilken som er best lizzom Jau, der tok jeg skammelig feil, nok av damer her har begge deler ser jeg

Vi har bare Malm og "bare" 5 av dem. Greit nok nå som vi bor på over 100 kvadrat og to etasjer, men alle 5 var faktisk med på flyttelasset fra den lille to-romsen vi bodde i før..!
Synes skuffene i Malm er supre til barnetøy, skuffedelere er kjekt å ha.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:31.