Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juni

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-02-2012, 16:01   #1
Tuppelina
Supermedlem

Tuppelina sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 984
Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.
Hentesett

Har dere bestemt dere for hva deres håpefulle skal ha på seg på veien hjem fra sykehuset?

Jeg har lyst på et strikkejakke og lue som ytterplagg men det må være noe som egner seg til en sommerbaby. Noen som har forslag?

Legg gjerne inn bilder til inspirasjon

Sist endret av Tuppelina; 19-02-2012 kl 21:07.
Tuppelina er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-02-2012, 20:44   #2
fruH
Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Meldinger: 107
fruH vil raskt nok bli berømt.
Sv: Hentesett

Jeg kommer til å kjøpe en søt sparkebukse og matchende lue og jakke eller noe i den duren... Skal bruke det i en minneramme (på bildet ser du den jeg laget til lillemor), og da gidder jeg ikke å bruke timesvis på å strikke - det jeg strikker/hekler da vil jeg nok heller ta vare på det som arv enten til senere barn eller barnebarn...

Gammel 19-02-2012, 21:06   #3
Tuppelina
Supermedlem

Tuppelina sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 984
Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppelina har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nydelig fruH! J

Jeg har drømt om å lage slikt til jentene våre men jeg har ikke fått gjort det desverre. Kanskje jeg en gang i fremtiden får tid
Gammel 20-02-2012, 08:07   #4
LykkeLi
Supermedlem

LykkeLi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Sted: Nord i landet
Meldinger: 575
LykkeLi er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Her er det myyye fint http://www.dalegarn.com/catalog_list.php?hType=62

Mamma er igang med strikkingen, da jeg ikke er så stødig på det
Så blir et søtt sett i hvitt.

Veldig fin minneramme FruH

Sist endret av LykkeLi; 20-02-2012 kl 09:39.
LykkeLi er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-02-2012, 09:16   #5
Fievel
Medlem

Medlem siden: Nov 2011
Sted: Stavanger
Meldinger: 86
Fievel er på vei til noe stort.

Tenkte å strikke et sett med sparkebukse og jakke i blå silkeull fra nøstebarn. Det blir veldig deilig i kvaliteten
Fievel er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-02-2012, 09:48   #6
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Drammen
Meldinger: 961
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Svigermor strikket hentesettet til mini, så tenkte å høre om hun ville strikke et til denne lille og.

Og silkeull er jo kjempesmart, så det skal jeg foreslå Da blir det ikke for varmt.

09
10.06.12
med Tyrja og Lykkekløver
Madikken er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT. Klokka er nå 09:04.