Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-01-2005, 23:14   #111
Vikka
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Han vil ikke bli far, og jeg har lurt ham

Sitat:
Opprinnelig postet av Ibene
Det kan godt hende den er.

Jeg har faktisk ikke ofret "planlagt" en tanke siden hun selv sier hun angrer, og ikke kan jeg forestille meg dette som en planlagt handling pga. av alvoret som ligger i dette. Det går selvfølgelig an å angre selv om man planlegger, men i mine øyne fremstår dette som noe gjort i desperasjon.

Men naivt kan jeg med sikkerhet kalle det.
Tror i bunn og grunn vi er ganske enige alikevel Ibene, og jeg er heller ikke tilhenger av å sparke en som allerede ligger nede. MED denne er i drøyeste laget å fordøye. Når man kan tenke på det, og deretter gjennomføre en så tankeløs handling vitner det om egoisme og ikke naivitet i mine øyne.
Jeg har mye mer medlidenhet med mannen som er lurt enn Luremusa for å si det sånn!!!
Tror nok dette er veldig planlagt slik hun skriver det, og det virker ikke som hun angrer pga mannen sine følelser oppi dette heller. Hun er bare redd for at han skal bli sint og ikke stole på henne.
Jeg håper bare at barnet slipper å lide pga mamman`s dummheter.
  Svar med sitat
Gammel 14-01-2005, 11:45   #112
Mumi
Gjest

Er det mulig.... Er vel ingen som gjør sånn mot mannen sin...
Sikkert tulleinnlegg ja...
  Svar med sitat
Gammel 15-01-2005, 13:14   #113
LarsLur
Gjest

Jeg vil med dette takke Luremusa. Takk for at du minnte meg på at sånne som deg finnes. Jeg skal motstå fristelsen for å komme med et flåsete uttrykk om hva man ikke kan stole på. Sant eller ikke, jenter, her ser dere kanskje det vi menn frykter aller mest. Vi tror ikke slikt om dere, men med så mye som et liv på spill, er det ikke verd å ta sjangser.
  Svar med sitat
Gammel 15-01-2005, 13:56   #114
Xanadine
Gjest

1. Noe så provoserende og egoistisk!! Du burde skamme deg, Luremus!
Du må være ufattelig umoden for tydeligvis ikke å forstå at dette er en
handling sdm vil gå ut over barnet ditt!
Vet at dette skjer, men at flere gjør det, gjør meg ikke mindre sjokkert.
Sånne som deg er en skam for oss andre kvinner!

2. Når det er sagt, er jeg enig med husnisse om at det beste du kan gjøre for
barnet ditt er å fortsette å lyve, dra til legen, og komme tilbake i sjokk. Hvis
du forteller at du har løyet er det vel nesten garantert at han går fra deg.
Selv om det du har gjort får meg til å ville kalle deg mye som hadde fått
moderatorene til å redigere i en fart, er det ungen man bør tenke på her, og
ikke deg.

3. Har dere tenkt på at hvis han velger å forlate henne, må HAN betale
barnebidrag? Synes ikke det er særlig rettferdig.
Samtidig er jeg selv gravid selv om jeg har brukt piller (hver dag, til rett tid,
uten å ha vært dårlig i magen, spydd o.l.), og det er umulig å vite når
kvinner er luremus og ikke hvis ikke de sier det. Bare så det er sagt, har mannen
min mast om at vi snart burde blir gravide lenge, så han ble overlykkelig, og følte
seg på ingen måte lurt.
Synes i alle fall du burde si fra deg retten til barnebidrag hvis han velger å
gå fra deg!
  Svar med sitat
Gammel 15-01-2005, 14:06   #115
nadine26
Gjest

Sitat:
gå fra deg!
Helt enig
  Svar med sitat
Gammel 15-01-2005, 15:37   #116
Tidl. bruker
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Luddemor
1.

gå fra deg!
Barnebidraget skal vel komme barnet til gode...? Kanskje pengene burde settes inn på en sperret konto som barnet får tilgang til ved myndig alder heller.
Ellers signerer jeg det Luddemor skriver om at barnet er det viktigste nå! Du har handlet utrolig egoistisk; uten omtanke for hverken kjæresten din eller det barnet du bærer. Håper inderlig du i det minste blir en god mor som som fra nå av tenker FØRST på den lille!
  Svar med sitat
Gammel 15-01-2005, 21:05   #117
lille krølle
Seniormedlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Follo
Meldinger: 2,228
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

Tuller du eller????

Hva slags menneske er du? Hva gir deg rett til å gjøre noe sånt mot et annet menneske? Tenk hvis han hadde presset deg til barn, voldtatt deg mens du ikke var på pillen bare for at du skal bli gravid? Du har nå gjort akkurat det samme mot han Han har all rett til å gå fra deg og det barnet han ikke ønsket seg, og det håper jeg han gjør for han kan tydeligvis ikke stole på deg lenger.
Gammel 15-01-2005, 21:12   #118
vesla
Seniormedlem

vesla sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Hedmark
Meldinger: 2,524
Blogginnlegg: 85
vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LarsLur
Jeg vil med dette takke Luremusa. Takk for at du minnte meg på at sånne som deg finnes. Jeg skal motstå fristelsen for å komme med et flåsete uttrykk om hva man ikke kan stole på. Sant eller ikke, jenter, her ser dere kanskje det vi menn frykter aller mest. Vi tror ikke slikt om dere, men med så mye som et liv på spill, er det ikke verd å ta sjangser.
er det rart mannfolk er skeptiske sier jeg bare!!!

vesla er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-01-2005, 00:50   #119
Lulu
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Ibene
Hvorfor er slike innlegg bare tull og vas?
Det er faktisk en realitet for veldig mange flere enn det burde være.

Jeg skjønner godt at bare gjester svarer positivt her, for hvem vil vel avsløre seg selv som en i samme situasjon eller rett og slett bare som positiv til dette temaet når den allmenne holdningen til slikt ikke akkurat er fullpakket med respekt.
Signerer...
  Svar med sitat
Gammel 21-01-2005, 22:02   #120
Tári
Veteranmedlem

Tári sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,838
Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.

eh.. ble rent sjokket... hvis han går fra deg nå da?? har du tenkt over konsekvensene dette vil få for barnet??? han eller hun må jo da virkelig føle seg uønsket av faren... men men.. skal ikke dømme deg... du har nok dine grunner.. men siden han har gjort det ganske så klart at han ikke vil ha barn så kan det hende du ender opp som alenemor.. og det er ikke bare bare skal jeg si deg.. men håper på det beste.. at han ombestemmer seg.. for et barn trenger begge sine foreldre.. Lykke til!
Tári er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:51.