Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2006, 17:03   #61
Nalamor
Supermedlem

Nalamor sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 528
Nalamor er fantastisk mot andre.Nalamor er fantastisk mot andre.Nalamor er fantastisk mot andre.Nalamor er fantastisk mot andre.Nalamor er fantastisk mot andre.Nalamor er fantastisk mot andre.Nalamor er fantastisk mot andre.
Sv: Typisk SM?

Kjempe bra skrevet!!!
Nalamor er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 17:43   #62
Jaan
Gjest

Meldinger: n/a

Den var god..er akkurat slik jeg har tenkt også... Jeg vet jeg skrev en gang ett innlegg om dette med vogner..om import og valg av farge etc etc... Og da fikk jeg i allefall pepper...

Og en annen gang så kritiserte jeg noen som hadde blitt gravid men visste ikke hvem av to som var faren og de var ikke på hils en gang når de møttes på supermarkedet...

Da kom det en rødprikk...

Men jeg må nå le...

Dette du skrev tror jeg traff spikeren... ser jo at i allefall mange tar utrolig mange UL... og helst føde 1 mnd før termin...Og all slags greier de prøver for å få ut denna hersjens ungen...

Jeg er førstegangsfødende..dog en eldre en...men skjønner at det er lett å bli revet med her ja... En vet jo ikke så mye når man ikke har prøvd det før.

Veldig bra skrevet du!
  Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 20:09   #63
Elis@beth
VIP-medlem

Elis@beth sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: På bygda
Meldinger: 5,723
Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.

Du er vittig, du!
Elis@beth er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 20:31   #64
Narnia
Supermedlem

Narnia sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Ringerike
Meldinger: 1,213
Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.Narnia har et ubeskrivelig bra rykte.

Artig innlegg, og så sant som det er skrevet. Smilte bredt når jeg leste.
Hang meg spesielt opp i pkt. 2 om det med å kjenne liv tidlig. Man kan jo begynne å lure når noen kjenner liv allerede i 10-11 uke. Iflg min fastlege(som er gynekolog), er det umulig. Men hvis noen merker det så tidlig; gjerne for meg......

Må nevne at jeg ofte legger merke til denne type diskusjoner som du omtaler, men jeg gidder sjelden å engasjerer meg særlig i disse. Men - det er jo masse flotte diskusjoner her som jeg aldri ville vært foruten også.

Narnia er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 23:38   #65
Lurv
VIP-medlem

Lurv sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,797
Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.Lurv har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg måtte gå inn i galleriet mitt å se etter svaien!

Lillebror ble født 31 juli 2011

med chris, maya1972 og Geitrams (aug)
Lurv er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 23:51   #66
Lysten
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 2,262
Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.Lysten har et ubeskrivelig bra rykte.

Hihi, veldig bra!
Lysten er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 09:06   #67
Tidl. bruker
Gjest

Gleder meg til jeg kan slippe ut magen igjen.
  Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 09:14   #68
Caprini
Seniormedlem

Caprini sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,832
Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.Caprini har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er ikke ening i dette da og for min egen del så er det ikke om å gjøre å ha mage tidligst mulig osv
Gammel 06-12-2006, 13:29   #69
chica2
Gjest

Vældi bra, Electronica!
  Svar med sitat
Gammel 06-12-2006, 13:54   #70
palmolive
Gjest

Hihihi
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:38.