Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-09-2007, 18:19   #1
Iset
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,546
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Du vet du er hormonell når ...

Kan vi ikke ha en slik tråd? Synes det er litt morsomt å se hva andre gravide sipper av.

Min datter sitter og ser på Baby Einstein world animals, og jeg sitter og hulker over et par scener der løver og tigre løper bortover savannen med den nydelige musikken i bakgrunnen.

Fantastisk flotte naturscener i den filmen!

Forresten så hulker jeg også over et par scener i Disneyfilmen Cars.
Gammel 20-09-2007, 18:25   #2
Annba
Seniormedlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 1,843
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Du vet du er hormonell når ...

Sitat:
Opprinnelig postet av Iset
Kan vi ikke ha en slik tråd? Synes det er litt morsomt å se hva andre gravide sipper av.

Min datter sitter og ser på Baby Einstein world animals, og jeg sitter og hulker over et par scener der løver og tigre løper bortover savannen med den nydelige musikken i bakgrunnen.

Fantastisk flotte naturscener i den filmen!

Forresten så hulker jeg også over et par scener i Disneyfilmen Cars.
Like ille som meg du!
Du veit du er hormonell når:
* Du våkner midt på natta og griner fordi du synes sambo har så søte ører...
* Du begynner å grine fordi du har lyst på skive med Nugatti, for så å oppdage at boksen er tom...
* Du griner av Gisle Wink på Barne-TV...
* Du ikke kan se på Disneyfilmen "Dumbo" uten å sitte oppløst i tårer...
(Vesla elsker den filmen. Jeg må faktisk gå ut av stua når den triste scena kommer...)

Og ja. Det er meg alt sammen...
Nå bare og jeg på kjente og kjære
Annba er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 18:26   #3
Iset
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Annba

* Du våkner midt på natta og griner fordi du synes sambo har så søte ører...
Hahahaha, jeg dauer.
Gammel 20-09-2007, 18:27   #4
Strikkedame
Veteranmedlem

Strikkedame sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ville Vesten
Meldinger: 4,721
Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.

Når man sitter på foreldremøte i barnehagen og det blir vist bilder på storskjerm av ungene i forskjellige aktiviteter og plutselig høres et svært hulk og snufs fra deg og alle andre foreldre glor storøyd på deg..
Gammel 20-09-2007, 18:29   #5
Annba
Seniormedlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: på toppen
Meldinger: 1,843
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Strikkedame
Når man sitter på foreldremøte i barnehagen og det blir vist bilder på storskjerm av ungene i forskjellige aktiviteter og plutselig høres et svært hulk og snufs fra deg og alle andre foreldre glor storøyd på deg..
Åh nei...
Fantastisk tråd, håper mange hiver seg på!
Nå bare og jeg på kjente og kjære
Annba er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 18:32   #6
Strikkedame
Veteranmedlem

Strikkedame sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ville Vesten
Meldinger: 4,721
Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkedame har et ubeskrivelig bra rykte.

begynner å grine når tomatsuppen svir seg, for da smaker den ekkelt..
Gammel 20-09-2007, 19:08   #7
Phoeebee
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Annba
* Du ikke kan se på Disneyfilmen "Dumbo" uten å sitte oppløst i tårer...
(Vesla elsker den filmen. Jeg må faktisk gå ut av stua når den triste scena kommer...)
Trenger ikke være hormonell for å grine av den...

Du vet du er hormonell når:

* Du stortuter når du har glemt isen på kjøkkengulvet i stedet for å legge den i fryseren.
* Gråter av traileren til Pocahontas. (Fra sist svangerskap)
* Blir rørt til tårer når den kommende storesøster ser at magen din er blitt så "tjukk og fin".

Har masse annet også, men i hormontåka husker jeg ikke en dritt.
  Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 19:19   #8
Iset
Veteranmedlem

Iset sin avatar

Det med isen hadde jeg grått og hylt over uansett.
Gammel 20-09-2007, 21:11   #9
Phoeebee
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Iset
Det med isen hadde jeg grått og hylt over uansett.
Jeg også, når jeg tenker meg om.
  Svar med sitat
Gammel 20-09-2007, 21:17   #10
LillePip
Gjest

Du vet du er hormonell når
*du starter dagen oppløst i tårer fordi du hadde fått et ryktepoeng kvelden før..
*du må sette deg ned i butikken og ringe ei venninne fordi du ikke klarer avgjørelsen om sjokkisen skal være med deg hjem eller ikke..
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:11.