Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-10-2007, 22:35   #101
FruSol
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Du vet du er hormonell når ...

I dag er jeg hormonell fordi jeg er kjempesint over at jeg ikke orker mat. Jeg har så lyst på noe! Masse mat og godteri og greier! Og ingen ting smaker godt. Og derfor er jeg kjempesinna (som jo sikkert er helt logisk).

Og så har jeg sett ferdig Grey's Anatomy sesong 2 på dvd, og grått masse over den episoden, og så er jeg furten fordi jeg ikke har sesong 3 liggende her men må vente på den. Hadde jeg kunnet trøstespist hadde jeg gjort det!
  Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 01:02   #102
Arliana
Supermedlem

Arliana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 808
Arliana er fantastisk mot andre.Arliana er fantastisk mot andre.Arliana er fantastisk mot andre.Arliana er fantastisk mot andre.Arliana er fantastisk mot andre.Arliana er fantastisk mot andre.Arliana er fantastisk mot andre.

*Jeg ga finger'n til noen ungdommer som glana og lo av meg da jeg lukeparkerte. Ble skikkelig fornærma fordi jeg tross alt parkerte helt perfekt og uten å knote!

*Strigråt gjennom halve filmen The persuit of happiness. Klarte ikke stoppe og gråte etter at han måtte sove på toalettet med sønnen sin.
Hadde sikkert grått til den filmen som ikke-gravid også. Men ikke i strie strømmer halve filmen

*Klikka i vinkel da sambo ertet meg ved å trykke på på knappene på et lekefly så det bråket og blinket. Jeg ba han slutte med det, men han fortsatte å trykke og få det hersens flyet til å bråke. Jeg advarte han, at NÅ klikker det. Men han bare fortsatte
Kom et lite raseriutbrudd da ja!
Arliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-10-2007, 01:19   #103
Streken
Seniormedlem

Streken sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergenser i trondhei
Meldinger: 2,547
Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.Streken har et ubeskrivelig bra rykte.

når du kaster berlinerbollen din ut av vinduet på bilen for mannen har kjøpt med feil syltetøy smak inni(feil smak den dagen, er den jeg ellers alltid spiser)

når du stormer ut av et show og til hotell rommet for en dame ba deg om du ikke kunne flytte litt på deg så hun fikk se også*jasså, så jeg er så svære ja* man ligger selvsagt å gråter i 1 time etterpå, og mannen får kjeft for han ikke svarte henne med at-ser du ikke at hun er gravid du, ta hensyn!!!

dypt ulykkelig over at mannen ikke spiser opp middagen sin når han er mett"liker du ikke maten jeg lager??" hylgråter i flere timer, skal blir alenemor etter noe slikt

begynner å gråte for at mannen er hjemme 15 min senere enn hva han sa, og da er jo middagen blitt litt lunken og ikke god og varm*spiser ikke middag da, ligger i sengen å gråter*

blir dypt ulykkelig på din søster sine vegen fordi at hun må dra fra datteren sin i to uker, og er lei seg for at hun kommer til å savne den lille på 15 mnd fryktelig masse! ender opp med at hun trøster meg, med hjelp av min mann!!for jeg ble så trist

jeg har hatt mine ting ja
Streken er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-10-2007, 19:09   #104
Prinsessa
Supermedlem

Prinsessa sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 643
Prinsessa er som en lysfontene.Prinsessa er som en lysfontene.Prinsessa er som en lysfontene.Prinsessa er som en lysfontene.Prinsessa er som en lysfontene.

Sitterå hyl gråter på bussen hjem for du snart skal se tuppa,etter 3 dager!!
Gammel 22-10-2007, 21:32   #105
Q-tip
Gjest

Når du skal bake kake til bursdagen til sønnen din og starter å gråte fordi du har begynt på en annen oppskrift enn det du egentlig har tenkt og oppdager at all sukkeret er brukt opp. Tråkker opp til butikken før henting i barnehagen og oppdager at de har utsolgt for sukker. Og mens tårene renner i strie strømmer får du hulket ut til samboeren som er ute på fredagspils at han må komme hjem med sukker så du får endelig baka den dumme gulrotkaka. Snill som han er kommer han hjem med sukker(og drar ut igjen etterpå for å fortsette), og kaka blir endelig bakt. Og da gjestene har gått etter endt vellykka barnebursdag kommer tårene igjen fordi det er ingen som har smakt på kaka engang. Alt for gjeves *sukk*
  Svar med sitat
Gammel 22-10-2007, 22:45   #106
Ninasov
Medlem

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Bergen, Fana
Meldinger: 201
Ninasov er som en uslipt juvél.Ninasov er som en uslipt juvél.Ninasov er som en uslipt juvél.Ninasov er som en uslipt juvél.

Jeg stor-tuter av jordmødrene også... he he he... men jeg skjønte ikke at jeg var gravid da... det verste er at jeg var fadder for min nevø i dåpen dagen før jeg testet... Da, foran alle som var i kirken stod jeg der med gutten på amen og begynte å hikste... he he... tenkte at nå må no jeg være gal... Men jeg var nok bare gravid..
Ninasov er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2007, 10:21   #107
Mamie
Gjest

Når mannen ikke lenger får lov til å si "ha det" om morgenen, før han drar på jobb (styggtidlig) og jeg ligger i ørska og ligner mest på en fisk, noe han synes er så flott (han har gjort det i alle år), mens jeg bare blir for jeg vil bare sove og ikke bli vekket...

Når du kaller ei jente de styggeste ord (har aldri sagt så stygge ord) fordi hun kom borti ansiktet mitt på en stappfull pub... Hun fikk heldigvis aldri høre de stygge ordene, men jeg bannet og svertet hele veien hjem...

Og når du kjenner sinnet stiger fordi du tenker på den bussen som kjørte på rødt for en ukes tid siden! Busser er jo de siste som skal kjøre på rødt, og han hadde absolutt tid til å stoppe!
  Svar med sitat
Gammel 23-10-2007, 10:56   #108
matelulla
Seniormedlem

matelulla sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 1,698
matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.matelulla har et ubeskrivelig bra rykte.

...jeg satte på Stevie Wonder på full guffe i stua, og begynte å grine mens jeg sang til, bare fordi det var såå deilig å ha på musikken akkurat så høyt som jeg ville og fordi jeg endelig var heelt alene i huset!

Mye å grine for liksom...

med orkidè og slumreknapp
matelulla er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-10-2007, 11:18   #109
P@paya
Gjest

Jeg holder på å dø av denne tråden!

Er det bare jeg som ikke gråter eller? Jeg FRESER jeg.
  Svar med sitat
Gammel 23-10-2007, 11:35   #110
LillePip
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av P@paya
Er det bare jeg som ikke gråter eller? Jeg FRESER jeg.
Når jeg ikke gråter så freser jeg Som da jeg holdt min kjære personlig til ansvar for at det regnet (i bergen ) og han ikke hadde passet på at jeg tok med paraply ut/inistert på at han skulle løpe opp trappene for meg igjen siden det er slitsomt for meg Da var jeg fresende gal og han fikk ikke lov til å være nær meg på et par timer..
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:52.