Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2007, 11:39   #111
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Du vet du er hormonell når ...

* du gråter i dusjen om morgenen fordi det var så godt med en varm dusj...
* du gråter når sambo kommer hjem og er oppgitt fordi du ikke har tatt oppvasken (når du sitter der med de verste kynnerne og dårlig samvittighet)
* du gråter over disney filmer generelt
* du blir rørt og ler sympatisk med tårene i øynene når du leser alt som påvirker andre gravide

Har sikkert masse annet også, men den med dusjen har jeg aldri opplevd før.... det var mest tørrhulking, men det er den merkligste følelsen jeg noen gang har hatt....
  Svar med sitat
Gammel 27-10-2007, 15:34   #112
Asti
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Lucia
* du blir rørt og ler sympatisk med tårene i øynene når du leser alt som påvirker andre gravide.

Du vet du er hormonell når...

...du sitter i banken, dama forklarer om livsforsikring i tilfelle en av oss skulle dø, eller barneforsikring i tilfelle gutten vår blir invalid eller dør....og du stooooortuuter....

...når gutten din ser på Heffalumpen, og du sitter og griner fordi de tar Heffalumpen til fange...

...eller når snakker litt brått til deg når dere har besøk av et vennepar, med to barn med...og du sitter på soverommet og gråter og hulker...

Svar med sitat
Gammel 27-10-2007, 16:30   #113
Lykkelig77
Veteranmedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Hadeland
Meldinger: 3,715
Blogginnlegg: 68
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av P@paya
Jeg holder på å dø av denne tråden!

Er det bare jeg som ikke gråter eller? Jeg FRESER jeg.

Griner ikke jeg heller. Merker egentlig ikke noe til hormonene jeg
Gammel 27-10-2007, 16:50   #114
Tári
Veteranmedlem

Tári sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,838
Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.Tári har et ubeskrivelig bra rykte.

Du vet du er hormonell når du tuter av "Norge Rundt" sangen som ljomer ut av tv`n...

Sist endret av Tári; 28-10-2007 kl 10:02.
Tári er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 09:35   #115
Malagi
Seniormedlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,641
Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.Malagi har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne tråden er jo bare fantastisk! Er litt lettrørt og definitivt hissig, men tipper det blir langt verre - veldig fort og da kommer vel historiene som er verdt å fortelle også

Da skal jeg huske denne tråden og ta meg en tur innom igjen
Gammel 28-10-2007, 10:25   #116
JanuarSpiren
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av P@paya
Jeg holder på å dø av denne tråden!

Er det bare jeg som ikke gråter eller? Jeg FRESER jeg.
Jeg gråter faktsik ikke så ofte lengre... Mest fresing for tia her jah... Jeg merker jeg har blitt SKIKKELIG aggresiv. Omtrent uansett hva som blir sagt til meg går jeg i forsvarsposisjon og kjefter tilbake

De gangen som ender i tårer er som regel da jeg har blitt SKIKKELIG sinna...
  Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 11:36   #117
Hufsa
Veteranmedlem

Hufsa sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 4,823
Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.

...når du begynner å gråte fordi mannen ikke vil dra og kjøpe potetgull til deg.

...når du skal fortelle noen om forrige fødsel, og begynner å sippe.

Ferdigfødt, men og
Hufsa er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 11:38   #118
Hufsa
Veteranmedlem

Hufsa sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 4,823
Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.Hufsa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LotusBlå
Åh, nei! Er Flower død?!?
HVA???

Ferdigfødt, men og
Hufsa er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 12:00   #119
LillePip
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Hufsa
HVA???
Du må se mer på animal channel skjønner jeg! Sender episoden om FLower og de nadre surikatene hele tiden der!! Sett den så mange ganger nå at det ikke er trist lengere..

Sist endret av LillePip; 28-10-2007 kl 12:39.
  Svar med sitat
Gammel 28-10-2007, 12:46   #120
Hønemora
Gjest

Du går inn på badet og gråter i en halvtime (nærmest utrøstelig) fordi du er nødt til å gi 5-åringen penicillinkur. Han har ørebetennelse, og medisinen er jo så vond.... Stakkars liten...

Og så begynner du på igjen å grine når du skal skrive om det inne på et forum
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:52.