Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-11-2007, 22:54   #151
Mymlen
Supermedlem

Mymlen sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,227
Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Du vet du er hormonell når ...

Sitat:
Opprinnelig postet av Kine82
Akkurat som meg og after eight sjokoladen jeg så på reklamen om formiddagen.. MÅ ha det.. bare MÅ ha det.. men gubben kjøpte mintstenger i stedet! Han måtte fint ut igjen å kjøpe rette sorten ja!
Eller som da jeg gikk gravid med eldstemann..i Troms.. midtvinters, og MÅTTE ha vannmelon.. og eksen (ja, han ble eks, så rart) kom hjem med honningmelon!! Hvor dum går det an å bli, liksom??

(eneste måten å få tak i vannmelon midtvinters i Troms i 1990 var å bestille en kasse med 12 stk.. men det var vel underordnet?)

fra nybakt mamma
Mymlen er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 23:03   #152
Mymlen
Supermedlem

Mymlen sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,227
Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.Mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.

Hadde dette innlegget her inne tre dager før termin med forrigemann...

Sitat:
Hormon-test..

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har etterhvert innsett at det ikke nødvendigvis er gubben om er gal.. Det KAN være jeg som har klikket..i hvert fall hormonelt

Etter flere uker uten potetgull (blir helt mummitroll i leggene av salt) så bestemte jeg meg i går for at nå var det så kort tid igjen, at jeg like gjerne kunne unne meg "litt" potetgull, for vannet vil jo forsvinne etter fødselen uansett (håper jeg). Det aller beste potetgullet jeg vet er ost og løk fra Maarud, og siden jeg kanskje ikke kan spise ting med løk ETTER fødselen, så kjøpte jeg meg en stoooor pose med det potetgullet i går.

Min vane tro satt jeg meg ned ved pc'en og spiste potetgull uten å helt tenke over hvor mye og hvor fort jeg spiste, og plutselig var posen nesten tom. I motsetning til kokosbollene klarte jeg å stoppe, og gjemte resten i matkjelleren. Fra jeg våknet i dagmorges har jeg tenkt på den potetgullresten, og gikk for å hente den (og hadde tenkt å konsentrere meg om hva jeg spiste, ikke distraksjons-spise som jeg gjorde i går) Jeg kommer inn i matkjelleren, og posen er vekk!!! De to fulle posene med salt potetgull (som ikke smaker på langt nær like godt) var der enda, men min lille unnagjemte potetgullrest var vekk

Og der finner jeg meg selv, tårene renner, og jeg forbanner den egoistiske drittesekken jeg bor sammen med.

Eeeh..hormonell?

(til hans forsvar må det jo sies at jeg ikke hadde sagt ett pip om posen, og han kanskje trodde det var en gammel pose som har ligget der lenge og burde spises opp..kanskje han til og med trodde han reddet meg fra den? jeg har jo ikke sagt noe om at jeg har begynt å spise potetgull igjen )

fra nybakt mamma
Mymlen er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-11-2007, 23:54   #153
Bluebell
Supermedlem

Bluebell sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,014
Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.Bluebell har en strålende fremtid.

Når man oppdager noen har vært frekke og stukket av med den fine røde lekebilen( en sånn med ratt han kan sitte på) til sønnen min.. og jeg har sippet hele kvelden over at den er borte( fikk ikke sove nå en gang pga jeg kom på og tenke på hvor den er ).. Sitter og tenker hvor glad han var i den bilen og nå er den borte vekk! Og kansje noen har vært slemme nok at de ikke bare har tatt den altanen vår, men også kasnje noen drittunger som har ramponert den! Stakkars bilen, den som var så fin og faktisk ganske søt med sine runde former og store blide øyne....... og lillesøster som skulle få gleden av den etter gutten min var blitt for stor for den

Altså dette er noe jeg ville blitt meget irritert over uten og være gravid også... men tror neppe jeg virkelig hadde følt nesten en sorg over at den var borte som nå, og behov for og felle en tåre over en lekebil ...
hvordan kan folk være så frekke!!!!

- K@thrine.B@by ,Åsemor og Lala
Bluebell er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 22:57   #154
ibi
Veteranmedlem

ibi sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 4,325
Blogginnlegg: 1
ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.

Når man begynner å grine av George Gershwins "Summertime"...

- Når det er en selv som nynner/synger på den...
- Helt uten bakgrunnsmusikk...
- Alene i bilen på veg hjem fra butikken...

Lille overraskelse, termin 19.11.14

Sladrer med LykkeLi
ibi er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 00:00   #155
Lucifine
Veteranmedlem

Lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: sørlandet =)
Meldinger: 3,676
Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Når man hører seg selv si til mannen mens han skal inn å fylle kaffe på bensinstasjonen: "kjøp en sjokolade til meg". I det han spør hvilken type du vil ha oppdager du at det har egentlig ikke noe å si hvilken så munnen svarer helt av seg selv "noe seigt". Du blir møtt av en lettere forvirret uttrykk og spørsmål igjen "snickers? lion?" Og du svarer bare ja for du kunne tenkt dem alle. Og du som egentlig ikke liker sjokolade engang... Mystisk.. (spiste opp nesten hele alene.. han bare flirte)

Når du bruker den toppen som gjør at du ser "mest gravid ut i" men holder på å dø av flauhet/fornektelse når mannen sier at han ser at magen begynner å komme seg..

Når du finner noe til babyen og bare MÅ ha det uten å gidde se på prislappen engang.. Også du som pleier være så økonomisk... Blunker ikke engang da tusenlappene flyver ut vinduet (til babyen) men gidder ikke koste på deg noe du selv ønsker deg fordi det er "dyrt". Jaha?

Når du ler så du griner eller ler av at du griner.. Mixed signals, anyone?

Når mannen spør hva du vil ha til mat/middag og du bare svarer "ja". Kan jo ikke forvente at jeg skal greie velge bare EN ting, vel? "Kan jeg ha litt av din også, vennen? Skal bare smake litt"?

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
Lucifine er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-11-2007, 22:07   #156
Silje sol
Supermedlem

Silje sol sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: På vestlandet
Meldinger: 713
Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.

...du står på lindex med hentelappen til Libero prøve-pakken, spent som en unge på julaften, å den syltynne blonde bimboen bak kassen sier at: "desverre, vi fikk nettopp en stor levering, men det er ingen flere pakker igjen". Å du har mest lyst å legge deg ned å gråte fordi du hadde gledet deg sånn til å få den pakken!

*skrive klage-mail til Libero*
Gammel 28-11-2007, 12:08   #157
Hønemora
Gjest

Meldinger: n/a

Du sitter på kontoret og storsipper fordi du hører Halvdan Sivertsen med "Sommerfuggel i vinterland" på radioen...

Svar med sitat
Gammel 03-12-2007, 11:27   #158
ibi
Veteranmedlem

ibi sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 4,325
Blogginnlegg: 1
ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.ibi har et ubeskrivelig bra rykte.

Når man står der rørt, med klump i halsen og kjenner spreng i øynene, i en babyutstyr-butikk og ser på vogner og bilseter... Og må konsentrere seg for å ikke begynne å grine...
Lille overraskelse, termin 19.11.14

Sladrer med LykkeLi
ibi er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2007, 00:38   #159
Lucifine
Veteranmedlem

Lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: sørlandet =)
Meldinger: 3,676
Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Når du kommer ut av butikken med nykjøpt bilstol og vurderer om dere skal montere den i bilen med en gang. Når du syntes det er rart at bilstolen er tom- det skal jo være noen i den...?

Når alle på Thanksgivingmiddagen skryter over stuffingen som du syntes smaker mistenkelig lever...?

Når du blir knallirritert når en gammel dame tar stolen din ved bordet og nekter å flytte seg! *Hadde lyst til å riste ho litt*

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
Lucifine er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2007, 13:40   #160
delilah
Gjest

Meldinger: n/a

Når du gråter hver gang Norge får mål i håndball VM...
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:12.