Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2008, 21:04   #191
Megan
Seniormedlem

Megan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 1,470
Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.Megan har mye å være stolt av.
Sv: Du vet du er hormonell når ...

..du nesten begynner å gråte fordi mennene i sikkerhetskontrollen er så sure og strenge, og finner en flaske i veska di som de kaster mens de kjefter, og du visste meget godt at det ikke er lov å ha med væske, du hadde bare glemt den lille skvetten som du kjøpte på forrige fly men ikke drakk opp...
- ...og når du klarer å heve deg over det så skal dere finne en kafè og spise litt mat endelig, men akkurat den kafèen som har den maten du har lyst på i dag er full, du er sliten og varm, og strømpebuksen siger i skrukker nedover knærne, og akkurat det synet av strømpebuksen gjør at du ikke klarer å holde tårene inne lenger, og tårene siler stille nedover kinnene dine midt på Gardermoen...

Gammel 09-02-2008, 22:08   #192
Karin
Gjest

Meldinger: n/a

I dag kjente jeg tårene presse på da jeg signerte sykehusdiplom til en liten gutt jeg hadde hatt minimalt med å gjøre...
  Svar med sitat
Gammel 10-02-2008, 12:46   #193
Adina28
Supermedlem

Adina28 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,363
Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.Adina28 har et ubeskrivelig bra rykte.

...du blir til tårer av å få kokeboken 'Harald Osa i Schønberg Erkens kjøkken' til morsdagen.

Å bli så rørt har ingenting med at jeg er gravid å gjøre, for jeg har lett etter kokebok fra den eminente fruen i åresvis!
Gravid eller ei, jeg hadde blitt rørt til tårer uansett!

Adina28 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-02-2008, 16:43   #194
Lassie
Gjest

Jeg er født kormonbombe - alltid vært veldig lettrørt, og bråsint. Men nå er jeg verre enn verst. Har vært det en stund, for jeg reagerte slik på medisinene jeg tok i forkant av ICSI også.. Så om det er det som sitter i enda eller om det er gravide-hormoner, det vet jeg ikke.. Men jeg synes iallfall synd på mannen som lever med dette spetakkelet av en kjerring (Og på toppen av det hele - jeg driver røykekutt, så jeg blir vel grinete av det også)

- Jeg gråter av Hotel Cæsar, The Simpsons....
- Jeg sitter og irriterer meg fordi mannen tygger maten sin så lenge før han svelger
- Sitter og sipper fordi mannen har gått på morsdagsmiddag til sine foreldre, og jeg har selv valgt å ikke bli med fordi jeg er kvalm og uvel. Men egentlig så har jeg bare lyst på middagen til svigermor
- Kjemper med tårene fordi du har så vannvittig lyst på sjokolade, men huset er tomt og du har ingen penger...

Håper jeg er en av dem som "vokser av seg" det hormonelle, at det kun er i starten det er verst...
  Svar med sitat
Gammel 10-02-2008, 18:21   #195
Linux
Seniormedlem

Linux sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,641
Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.

... jeg fremlegger mine synspunkter på en mindre diplomatisk måte på et par-tre møter

med Nurken
Linux er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-02-2008, 15:38   #196
starfish
Supermedlem

starfish sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Her
Meldinger: 559
starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.starfish har mye å være stolt av.

Ikke vært så veldig hormonell av meg tidligere, men nå satt jeg akkurat og hørte på "Bed of roses" med Bon Jovi, og jeg begynte å hylgrine fordi jeg har så lyst på koserten i juni, men kan ikke det...
Gammel 18-02-2008, 11:00   #197
sistemann5
Gjest

minstejenta legger seg i senga vår og sier hun vil være baby igjen, og tårene kommer strømmende.
  Svar med sitat
Gammel 18-02-2008, 11:13   #198
Dunderklumpen
Supermedlem

Dunderklumpen sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trønder i Follo
Meldinger: 943
Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.Dunderklumpen har en strålende fremtid.

..du egentlig ikke kan strikke og plutselig 30 år gammel og i 30. uke har du strikket en trekantbukse i ull til tøybleiene du planlegger å bruke..*kremt*..i ettertid skjønner jeg ikke helt hvordan det skjedde..eller om det vil skje igjen...
Gammel 18-02-2008, 11:18   #199
lilleMamma
Gjest

...du våkner halv 7 en søndag morgen, før alle andre og storgriner fordi du skal ha en baby til. Og siden det overhode ikke er fælt å få en baby til, så hvorfor griner du???
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:03.