Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2008, 20:47   #11
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Gratis produktprøver - linksamling

Super tråd!

Vær obs på at babyglde skal ha 100,- for å sende deg pakka.
Det fikk ikke jeg med meg og jeg må si at innholdet egentlig ikke er verd den prisen i mine øyne. Navneboka er kanskje ok hvis man ikke har funnet navn ennå, men den andre boka er skikkelig dårlig. Kosedyret er heller ikke veldig mye å skryte av, og trenger du en smokk så kan jo det kjøpes for mye mindre penger mange steder..
  Svar med sitat
Gammel 12-08-2008, 17:37   #12
Dragon
Gjest

flott med en slik liste samlet
  Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 20:34   #13
Sweety
Gjest

Innholdet fra Rimi pakka var super!!
Skikkelig ting som avent flaske, avent smokker, avent kopp, bind, tran, stelleunderlag, bleier, vaskemiddelprøver, stor pakke med våtservietter, miniprodukter fra natusan. Sikekrt en kjøpsverdi på nærmere 200 kroner
  Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:32   #14
Elinmor83
Supermedlem

Elinmor83 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,342
Blogginnlegg: 15
Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sweety Vis post
Skikkelig ting som avent flaske, avent smokker, avent kopp, bind, tran, stelleunderlag, bleier, vaskemiddelprøver, stor pakke med våtservietter, miniprodukter fra natusan. Sikekrt en kjøpsverdi på nærmere 200 kroner

Veldig fornøyd jeg også! Kan jeg spørre hvilken farge du fikk på smokkene? Jeg fikk blå, noe som passer flott, lurte bare på om alle får blå eller om det er hipp som happ.

med lillife og Nemi84
Elinmor83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:39   #15
Minimais
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Sweety Vis post
Var å hentet pakken her om dagen, flott innhold! Når han slo den inn i kassen stod det 250,- så det er ikke verst.
  Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 22:41   #16
Minimais
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinmor83 Vis post

Veldig fornøyd jeg også! Kan jeg spørre hvilken farge du fikk på smokkene? Jeg fikk blå, noe som passer flott, lurte bare på om alle får blå eller om det er hipp som happ.
Her var det en blank og en rosa smokk (får gutt )
  Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 23:12   #17
Elinmor83
Supermedlem

Elinmor83 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,342
Blogginnlegg: 15
Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.Elinmor83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Minimais Vis post
Her var det en blank og en rosa smokk (får gutt )
Litt rart de ikke deler ut nøytrale farger. Føler meg heldig jeg! Fikk en blå og en blank, venter gutt

med lillife og Nemi84
Elinmor83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 08:38   #18
Sweety
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinmor83 Vis post

Jeg fikk rosa og hvit smokk. Og jeg har fått en gutt, men det betyr ingenting. Hadde jeg tenkt meg litt om før jeg åpna den, kunne jeg bare ha byttet den. Men den rosa smokken kan være hos mormor.
Men ja enig, de kunne hatt kjønsnøytrale farger.
  Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 21:32   #19
Gullfisk07
Gjest

http://no.weleda.se/weleda-baby

Kom over denne!
Jeg har ikke hentet den/ meldt meg inn.
Men kanskje noen andre vil..
  Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 08:17   #20
RoadRunner
Supermedlem

RoadRunner sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Ørkenen i USA
Meldinger: 846
RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.RoadRunner har en strålende fremtid.

Hentet den fra Libero klubben i går. Wow! Kjempefin, med masse bleier, stelleunderlag, skjerf, leke, engangsvaskekluter, en stor eske truseinnlegg, 2 stk ammeinnlegg, toalettmappe, etc. MASSE greier!
I det brevet jeg fikk med lappen for pakken fikk jeg også en kupong for gratis bleier hos Rema1000. Så nå har jeg så masse bleier at!
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:14.