Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Generelt om svangerskap
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-03-2003, 23:03   #81
Corben Dallas
Gjest

Meldinger: n/a
Hei venner!

Så er det på nytt blitt kveld og det klart for ny oppdatering.

Som dere sikkert skjønner så er vi fortsatt hjemme siden jeg kan bruke datamaskinen og skrive til dere. Det betyr at det siste døgnet har gått uten endringer og situasjonen er stabil.
Det lekker litt forstervann fortsatt, desverre, men vi synes det har blitt litt mindre den siste tiden slik jeg skrev i går. Men vi er fortsatt klar over farene som fortsatt lurer, infeksjoner og eventuelt det at fødselen skal starte av seg selv alt for tidlig, etc.

Men når det er sagt så har vi en relativt god dag. Vi har nettopp spist god mat og jeg har hatt meg en fridag fra jobben slik at vi har kunnet ha en "kosedag" sammen her hjemme. For vi har faktisk kost oss, pratet om masse annet enn det vanlige og sett på tv etc. Dagen har gått fort faktisk!

Så vil jeg oppfordre alle som har interesse for tema om for tidlig fødte barn om å lese følgende linker:

http://www.ba.no/70/84/95/3.html

http://www.ba.no/70/84/95/1.html

Dette er linker til BA's nettutgave av en reportasje som sto i dagens avis.
For de som har tilgang til dagens utgave av Bergens-Avisen så kan dere slå opp på side 8-9 i dagens utgave (31/3). Den er mer utfyllende og viser statistikker over for tidlig fødte barn i tidsrommet fra 1984 og frem til i dag. Denne reportasjen gjorde oss litt optimistiske selv om det også er mørke tall i oversikten. Det ble gjort et intervju med barnelege Reigstad ved barneklinikken på Haukeland sykehus, det er samme lege vi snakket med på forrige onsdag og som uttalte seg om sjansene i vårt tilfelle. Han er spesialist på prematur-barn og er en av de legene i landet som vet mest om akkurat dette.

Nå krysser vi fingrene og håper og håper.......

22+6 i dag

Sist endret av Corben Dallas; 31-03-2003 kl 23:28.
  Svar med sitat
Gammel 31-03-2003, 23:17   #82
Blåklokke
Gjest

.... og her kommer enda en som krysser fingrene og håper det aller beste for dere alle tre. Hvis jeg har lest og regnet riktig, er dere vel 23+0 i dag, også? En viktig milepæl!

Varm hilsen fra
  Svar med sitat
Gammel 01-04-2003, 00:20   #83
meisje
Gjest

Jeg har fulgt spent med paa oppdateringene dine i flere dager naa og er glad for at baade dagene gaar og at nyhetene gir grunn til forsiktig optimisme. Haaper inderlig at Lillepusen holder seg inne i magen i mange uker enda selv om Pusen forstaaelig nok begynner aa bli rastloes etterhvert.

til dere alle tre og Tvi tvi
  Svar med sitat
Gammel 01-04-2003, 12:27   #84
inger8mai
Gjest

Godt å se at det fortsatt går bra, og disse omtalene var jo oppløftende. Krysser fortsatt det som krysses kan..
  Svar med sitat
Gammel 01-04-2003, 13:05   #85
Korse
Gjest

Hei

Har lest om hva dere må gå igjennom og håper inderlig at dette går bra.
Er imponert over den optimismen dere ser ut til å ha.

Krysser fingrene og ønsker dere lykke til videre.

Korse
(6+1)
  Svar med sitat
Gammel 01-04-2003, 14:57   #86
sjanett
Supermedlem

sjanett sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,202
sjanett er som en lysfontene.sjanett er som en lysfontene.sjanett er som en lysfontene.sjanett er som en lysfontene.sjanett er som en lysfontene.sjanett er som en lysfontene.
Ønsker dere lykke til videre, og sender masse positive vibber til dere!

Tenker på dere

Hedda ble født 6 mai

Og mamman til Propellen -03
sjanett er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-04-2003, 15:05   #87
Johanna
Gjest

Her lest historien deres i dag, syns dere er helt fabelaktige! Alle har mørke dager innimellom, men jeg syns det skinner ut av innleggene deres at dere er sterke, positive og veldig ydmyke til situasjonen! Lykke til videre!

Nå har dere kommet 23 uker på vei, og lenger skal det bli!!

T-13
  Svar med sitat
Gammel 01-04-2003, 15:09   #88
OOOPS 4!
Gjest

lykke til håper det går deres vei og at babyen deres holder seg inne i magen noen uker til
  Svar med sitat
Gammel 02-04-2003, 11:17   #89
Angelique
Gjest

Sender dere mange gode klemmer og ønsker og håper lillepusen holder seg i magen så lenge som mulig!!
  Svar med sitat
Gammel 02-04-2003, 11:55   #90
Athiqa
Gjest

Ville bare si at jeg krysser for at alt skal gå bra med bebisen deres! Dere virker usedvanlig sterke og positive!

Klemmer og "slutt å lekke"vibber fra athiqa og lille funky noodle 12+4
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:53.