Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-10-2014, 18:18   #11
Sunniv
Juniormedlem

Sunniv sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 10
Sunniv er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Redd for at det skal gå galt- noen tips?

Å ha slitt med å lykkes er i seg selv tøft og når man da blir gravid, er man livredd for at det skal gå galt. Vi opplevde i tillegg en MA ved første graviditet og det var grusomt tøft å gå gjennom og ikke minst være redd for å miste igjen. Dette preget meg gjennom hele graviditeten dessverre, selv om det ble enklere å takle etter hvert som tiden gikk.

For meg hjalp det alltid å få en bekreftelse på at alt var ok, altså tidlig ul, oul og ikke minst å høre hjertelyden på kontrollene. Opplevde også at jeg roet meg litt mer etter oul siden jeg da visste at alt var ok med babyen.

Tror dessverre man bare må leve med denne usikkerheten og følelsene når man har slitt med å bli gravid, men som det nevnes over her er det viktig å prøve å ha fokus på den gode statistikken og at sjansen for at det skal gå bra tross alt er veldig stor.

Sier oss fornøyd med ett barn og priser og lykkelig for all god hjelp vi har fått hos Riksen!
Sunniv er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 15:22.