Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 22:58   #31
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen av dere peil på tvillingvogner?

Sitat:
Opprinnelig postet av Sepsis Vis post

Tror vi er litt i overkant vi da....

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 23:14   #32
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Snuppa Vis post

Tror vi er litt i overkant vi da....
Meget mulig! Vi må jo bare trille samme i vår!
Gammel 12-09-2008, 00:09   #33
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med og montere et klesskap på vognene deres Sepsis og Snuppa

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 00:12   #34
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

jinxl. jeg har stjålet tråden din

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 12:17   #35
Vavavavoom
Supermedlem

Vavavavoom sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,302
Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.

PS! Det jeg synes er veldig fint med TFK baggene er at de er veldig lune med insektsnettingen, det ser jeg mange andre vogner som ikke er!

Storeloppa des'05 Småloppene juni'08
- ferdig med rugerkarrieren
Vavavavoom er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 13:51   #36
jinxl
Supermedlem

jinxl sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 652
jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av giz Vis post
jinxl. jeg har stjålet tråden din
Stjålet giz, absolutt ikke her er det bare bra å få litt fart i diskusjonen.
Om jeg har blitt noe klokere...jo da litt så, men jeg har ikke bestemt meg for hvilken vogn det blir enda.
Gammel 24-09-2008, 00:14   #37
Caro77
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 26
Caro77 er som en uslipt juvél.Caro77 er som en uslipt juvél.Caro77 er som en uslipt juvél.

Vi har kjøpt Easywalker og er super fornøyd med den! Lett å slå sammen, en av de letteste på markedet, helt grei plass i bagene, lett å sette på bager, separate kalesjer og ikke minst, utrolig lett å trille! Kan snu vogna 360 grader med en hånd!! Bagene har også håndtak i kalesjen så de kan bæres i kalesjen istede for stropper. Mye mer praktisk. Det eneste jeg synes den mangler er håndbrems (som jeg ikke anser som et must, man må holde igjen vogna uansett) og ev regulerbart fotbrett (vet ikke om jeg har bruk for det enda da de er litt for små til å teste det).

Sist endret av Caro77; 24-09-2008 kl 00:18.
Caro77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-09-2008, 00:50   #38
Jumpy
Supermedlem

Jumpy sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,382
Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av giz Vis post
Syns ikke dette er helt enkelt,men jeg finner sikkert mange fine i USA,men tror nok ikke at jeg vil ha en veldig stor stelleveske..
Plastpose funker fint (foreløpig)

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:13.