Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-01-2009, 08:07   #11
FatallyYours
Seniormedlem

FatallyYours sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,107
FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tvillinger 2009

Nick: FatallyYours
Alder: 27
Sivilstatus: gift
Fødested: StOlav
Barn fra før: 2
Antall barn i magen: 2
Historikk: Vi skulle egentlig etter litt overveielser ha en sistemann. Dette viste seg å by på overraskelser. UL i knappe uke 6 viser to små bønner med hjerteslag, og en tredje "vanishing" som sannsynligvis aldri har fått hjertet startet, så den er bare en sort oppklaring på UL nå. Det er fryktelig tidlig enda, så vi selger ikke huset og kjøper 7-seter enda, for å si det sånn
Termin: KS i august
Gammel 03-02-2009, 12:41   #12
Lubna74
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg bor i Sandnes, er gift og vi har 3 gutter fra før.

Er nå gravide med nr. 4 og 5.. Termin ca 21.sept, fødested SuS
  Svar med sitat
Gammel 03-02-2009, 23:00   #13
MammaJ
Gjest

Meldinger: n/a

NR. 13

Nick: MammaJ
Alder: 29
Sivilstand: Samboer (vi gifter oss i august )
Antall babyer i magen og kjønn: To herlige, eneggede gutter
"Prøvehistorie": Tre måneder etter at jeg sluttet på p-piller viste graviditetstesten at noe stort var på gang Da jeg raskt ble stor, fremskyndet vi UL-timen, og tidlig i desember kunne jordmoren fortelle at det var to hjerter som banket under mitt
Tanker om svangerskapet: Vi er overlykkelige og synes det er fantastisk at vi går fra å være en bitte liten familie på to, til helt uventet å bli fire Jeg koser meg med denne tiden og den voksende magen. Da jeg har en krevende jobb, blir jeg 100% sykmeldt fra neste uke. Skal bli godt å bare konsentrere meg om babyene. Leser mye, men har funnet ut at det ofte fører til vonde drømmer og bekymringer. Da er det bedre å ta så godt vare på gutta og meg selv som mulig, resten har jeg ikke kontroll over...
Fødested: Sykehuset Buskerud, Drammen
Termin: 6. juni

Sist endret av MammaJ; 03-02-2009 kl 23:02.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:49.