Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2008, 16:02   #21
Teeny
Seniormedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,602
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er det flere nygravide tvillingmager her?

Gratulerer så mye som kommende tvillingmamma, giz
Gammel 20-08-2008, 00:39   #22
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Teeny Vis post
Gratulerer så mye som kommende tvillingmamma, giz
Takk vennen
Og vi som skulle dele hvis den ene fikk 2,og den andre ingen
Nå trenger vi ihvertfall ikke dele
Håper alt er bra med deg og dine.
Ser forresten hva dere venter

snuppelure: er vi ikke 3 stk i marsklubben,tror jeg

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 20-08-2008, 19:57   #23
Kjerstisin
Medlem

Kjerstisin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 196
Kjerstisin er som en uslipt juvél.Kjerstisin er som en uslipt juvél.Kjerstisin er som en uslipt juvél.

Var på UL i går så nå flytter jeg hitover etter en aldri så lite urolig natt... Var på ul i uke seks og da så han det ikke så doktoren var like sjokket som oss.... Har termin i begynnelsen av februar, er ikke helt nygravid, men føler meg ny når det kommer til to.....

15 uker i dag.
Kjerstisin er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 09:13   #24
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med tvillinger i magen, Kjerstisin!
Gammel 21-08-2008, 21:24   #25
giz
Supermedlem

giz sin avatar

giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Til lykke med 2 små nurk i magen Kjerstisin

Gizveien
Gammel 21-08-2008, 22:45   #26
Teeny
Seniormedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,602
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med tvillinger i magen, Kjerstisin! Leste at dere har to fra før, og at denne "tredjemann" ikke var så planlagt, men håper sjokket snart går over i glede
Gammel 26-08-2008, 13:25   #27
bebek
Gjest

Meldinger: n/a

Hei jeg er bare 7 uker på vei tvillinger.Vil veldig gjerne høre fra andre som er gravide med tvillinger.Jeg føler at alt er så nytt og kan ingen ting om tvillinger i det hele tatt.Kjempe glad om jeg kan lære litt av dere.
klem

Sitat:
Opprinnelig postet av Sepsis Vis post
Jeg føler meg litt alene og skulle gjerne ha hatt noen å dele bekymringer og gleder med, men føler at de fleste er 30 uker+.

Så da spør jeg: er det flere nygravide med tvillinger i magen?
  Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 13:39   #28
Snuppelure
Gjest

Meldinger: n/a

Velkommen og gratulere så masse!
Fersk og uerfaren er du ikke alene om å være ;-)
  Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 16:53   #29
jinxl
Supermedlem

jinxl sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 652
jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.

Hei allesammen, da melder jeg meg inn her jeg er 9 +4 på vei og gleder meg veldig, vi har ingen barn fra før så alt er nytt for oss også.Er medlem på et annet forum også, men der er det ikke egen tvilling tråd, så jeg var glad for å finne dere
Gammel 07-09-2008, 15:10   #30
giz
Supermedlem

giz sin avatar

oioi,her dukker det stadig opp tvillingermager,så flott

Gratulerer med 2 i magen

Gizveien
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:17.