Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 16:43   #1
jinxl
Supermedlem

jinxl sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 652
jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.
Question Har noen av dere peil på tvillingvogner?

Noen som har begynnt å tenke på vogn? Selv er jeg helt grønn når det gjelder tvillingvogner, det finnes jo et hav å velge i og jeg aner ikke hva som er bra
Gammel 02-09-2008, 19:11   #2
Jumpy
Supermedlem

Jumpy sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,382
Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.Jumpy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen av dere peil på tvillingvigner?

Sitat:
Opprinnelig postet av jinxl Vis post
Noen som har begynnt å tenke på vogn? Selv er jeg helt grønn når det gjelder tvillingvogner, det finnes jo et hav å velge i og jeg aner ikke hva som er bra
Jeg har på følelsen at de fleste ender opp med enten OTH eller TFK med overvekt på sistnevnte. Jeg var på tvillingtreff for noen uker siden og da var det 5 TFK'er, 1 OTH og 1 Brio? vogn. Selv har jeg fulgt røkla og valgt TFK. Den har store bagger og ikke minst håndbrems. Håndbremsen var det utslagsgivende for meg, ellers ville jeg nok valgt OTH som jeg synes er finest.
Den siste modellen til TFK har også regulerbare fotbrett, noe som jeg vil tro er veldig smart.

Grattis med graviditeten og lykke til! Det er bare å glede seg, det er topp med to
Gammel 03-09-2008, 15:20   #3
Snuppelure
Gjest

Meldinger: n/a

Fikk demonstrert OTH og TFK for en tid tilbake. Virker som TFK er den suveren tvillingvognen. Jeg syntes bare OTH var så mye mye pener og går nok for den... til mannens store irritasjon over hva han kaller irasjonelt-valg-grunnlag.

Jeg lurer på om noen har erfaring med db.bag kontra to enkel jeg.
Ser for meg at det er greiest med to bager fremfor en stor... men hører gjerne fra noen med litt erfaring.
  Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 18:03   #4
Teeny
Seniormedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,602
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan man ha dobbelbag i OTH'en altså? Det visste jeg ikke!

Vi har valgt TFK, men vurderte også OTH og diverse andre. Valget falt på TFK fordi vi syns den er penest, og fordi den har håndbrems. Vurderer å kjøpe OTH dersom vi får behov for en ekstravogn.
Gammel 03-09-2008, 18:23   #5
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har kjøpt OTH rett og slett fordi jeg har hatt tvillingvogna før og har vært kjempefornøyd! Jeg liker ikke utseende på TFK vogna, synes den er for glinsende, for mange lommer og glidelåser og synes den er stor og brautende. Regulerbart fotbrett har jeg aldri savnet på de andre vognene, men en håndbrems hadde vært kjekt å ha selv om det ikke er noe jeg har kommet på å savne det heller. Vogna holder seg godt i pris og er solid og av god kvalitet.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en dobbelbag, men siden vi bor i 2. og 3. etasje blir det for tungt å bære opp trappa. Derfor ble det to enkeltbager.
Gammel 04-09-2008, 15:09   #6
Vavavavoom
Supermedlem

Vavavavoom sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,302
Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.Vavavavoom har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen av dere peil på tvillingvogner?

Håndbremsen er gull verdt i nedoverbakker nå, kan bare tenke meg hvor bra den blir på snøen....

Storeloppa des'05 Småloppene juni'08
- ferdig med rugerkarrieren
Vavavavoom er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 23:33   #7
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen av dere peil på tvillingvogner?

Har ei venninne som fikk tvillinger nå,og hun hadde vogn med to enkeltbag. Hennes to små slo til hverandre i hodet når de ligger i senga,slik at de vekker hverandre,så slik sett må det kanskje være greit og har to enkeltbag, istede for dobbel

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 23:57   #8
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvilken vogn skal du ha da, giz?
Gammel 10-09-2008, 00:19   #9
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sepsis Vis post
Hvilken vogn skal du ha da, giz?

Må jeg ha vogn Hehe. Jeg skal jo bare skrive ut din liste før jeg reiser over til USA,så er jo den i boks
Helt ærlig,har ikke bestemt oss enda. Kommer nok til å finne ut av dette når vi er over i høst.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 08:27   #10
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

(leste noe om vogn vet dere )

Giz bør så absolutt kjøpe seg mountainbuggy med alt av ekstrautstyr når hun er i USA. Få med seg på flyet hjem og spare mange 1000 kr.

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:43.