Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Tvillinger og trillinger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-09-2008, 21:40   #1
Kjerstisin
Medlem

Kjerstisin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Nord Norge
Meldinger: 196
Kjerstisin er som en uslipt juvél.Kjerstisin er som en uslipt juvél.Kjerstisin er som en uslipt juvél.
kidoki Sykemeldt...

Etter å ha fått hint fra alle kanter en stund innså jeg endelig at jeg ikke funker lenger... Så nå skal jeg bare være på jobb i aktiv sykemdelding de neste to ukene frem til full sykemelding... Blir godt å kanskje orke noe mer enn sofa tjeneste fremover... Mange som har lagt på seg masse forresten? har gått opp 5,5 kg og er like stor som i åttende mnd med nr to..... Gruer meg til fortsettelsen...
Ellers kjenner jeg liv hver kveld nå og er super happy for det, er ganske så stresset for at noe skal være galt hele tiden... Men sånn er det, får jo ikke gjordt mer enn å glede meg og ta det rolig.
Kjerstisin er logget av   Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:29   #2
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sykemeldt...

Jeg ble sykemeldt i 17. uke pga mulig morkakesvikt. Egentlig glad for det fordi det begynte å bli tungt å gå på jobb (har en aktiv jobb).

Har lagt på meg litt nå, ja...
Gammel 18-09-2008, 22:39   #3
Teeny
Seniormedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 2,602
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sykemeldt...

Ja, det er viktig å innse sine begrensninger

Jeg jobber fortsatt fullt, men har time hos fastlegen min (som tar seg av sykemelding) om halvannen uke. Da ville hun ta en ny vurdering på om jeg får fortsette å jobbe eller ei. Var i utgangspunktet ganske innstilt på å jobbe så lenge jeg får lov/klarer, men så kom noen på jobben til meg i dag og sa at jeg burde begynne å roe ned fordi ting kan skje ganske raskt, og det ikke er vits i å ta noen sjanser. Har jo tenkt en del på dette med for tidlig fødsel, og er livredd for å gjøre noe dumt slik at det går ut over gullene, men på samme tid vil jeg jo jobbe når jeg føler meg i god form.. Tror jeg skal ta en grundig diskusjon med legen min (hun ymtet forøvrig frempå under forrige legebesøk at hun ønsket å sykemelde meg snart), og høre om det evt kan være en idé å redusere en del i stedet for å kutte tvert. Blir så utrolig i tvil, og vil jo som sagt ikke gjøre noe dumdristig her.

Nå ja, det ordner seg nok Det er i alle fall godt å se at andre hører på kroppen sin, og tar de signalene den sender! (Jeg har altså i utgangspunktet ikke fått noen signaler på at jeg ikke burde jobbe nå bare så det er sagt).

Når det gjelder vekten hadde jeg lagt på meg 1 kg ved forrige kontroll (uke 19), men regner med å ha gått opp litt nå. Det føles i alle fall sånn, for magen er svææææær

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:53.