Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2008, 23:47   #211
maya81
Supermedlem

maya81 sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 529
maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.maya81 har mye å være stolt av.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

gratulerer så mye giz også tvillinger
Gammel 20-08-2008, 10:46   #212
Frysh
Gjest

Meldinger: n/a

Klarer ikke helt å fatte hvilken pussig affære dette må være for deg,tenk at at det gror to små Gizspirer i magen til Jen!
Gratulerer så masse,jeg er oppriktig glad på vegne av deg og mannen din!
  Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 11:06   #213
jazz
Medlem

jazz sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: UK
Meldinger: 198
jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.

Ha ha ha ha nei nå ble jeg glad Gratulerer med DOBBEL glede Giz og "velkommen i klubben". Perfekt!
Gammel 22-08-2008, 01:16   #214
cholita
Seniormedlem

cholita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,744
cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skjønner dere har hatt vanskelige tankeprosesser etter den positive testen også.
Så utrolig gøy at det er tvillinger da!
Ønsker dere all mulig lykke til videre på ferden!

cholita er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-08-2008, 22:07   #215
Nienna
Seniormedlem

Nienna sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Midt-Troms
Meldinger: 2,532
Blogginnlegg: 29
Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.Nienna har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye som kommende tvillingmamma
Syns det er helt fantastisk gjort av Jen, og jeg har vært rørt mer enn en gang av denne tråden her

Med navano, pioneerjenta & Bromba
Nienna er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 00:18   #216
Alia67
Gjest

Gratulerer så mye med to.....å så spennende dette blir, Giz. Stor klem fra alia
  Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 16:08   #217
Malle-vissi
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 5
Malle-vissi er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Så herlig å høre at alt gikk bra på UL
Gratulerer så masse med to små på vei
Gammel 26-08-2008, 21:22   #218
Sahara
Supermedlem

Sahara sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,166
Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.Sahara har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære Giz Gratulerer så mye!!!
Gammel 28-08-2008, 23:23   #219
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva nå??
Jeg vet egentlig ikke om jeg vil skrive dette,men det er bare en liten forklaring på hvorfor jeg ikke hopper rundt i mammalykke på denne siden om dagen. Selskapet vårt har glemt å fortelle om ekstra penger/sykeforsikring de vil ha pga valget vårt om tvillinger. Ting er ikke løst enda,og dette er en stor og utilgivelig "flause",som jeg ikke engang kan klare å forklare enda. Men det er snakk om mange penger,opp mot 500.000 kr ekstra. (som de skal ha på konto, itilfelle tvillingene blir feks født for tidlig. Dette var ikke det vi fikk fortalt den dagen vi fortalte om tvillingene,og det er jo ikke selskapet som skal ha disse pengene hvis det hender noe med barna,det er sykehuset Jen skal føde på!!!!! Jen sin forsikring er iorden.) Dette er penger vi ikke har. Tvillingene har det bra,og Jen vet ikke noe om disse tingene,dette må vi bære alene,enn så lenge.
Vi må finne en løsning,det er tross alt barna våre det handler om her,og det er det som gjør meg så trist.
Sikkert noen som tenker sitt av de som kommer med kritikk om surrogatprosesser,etikk og penger,men jeg er ihvertfall ærlig å forteller om dette.
Jeg har valgt å skrive om alle delene,og da må man også ta med alt,selv om dette kom som lyn fra klar himmel.
Dette er veldig vondt, og det er så trist at veien nok engang ikke skal bli enkel å gå.

"Men mine kjære små gullkorn,mamma skal få dere trygt hjem...."

Gizveien

Sist endret av giz; 28-08-2008 kl 23:44.
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 23:37   #220
Alia67
Gjest

Det er visst ingen grenser for hva dere må gjennom.
Må bare gi deg en stor
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:30.