Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 21:39   #241
rugekassen
Supermedlem

rugekassen sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 658
Blogginnlegg: 13
rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Sitter med en magefølelse som sier at dette kommer til å ordne seg.
Jen er i god form og barna deres har det bra.
Følger med og tenker mye på dere
Gammel 02-09-2008, 00:15   #242
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Irenewaa Vis post
Ja det vet jeg men jeg lurte litt på hva konsenkvenser det fikk om dere ikke betalte.
Mente ikke og svare deg på en frekk måte altså
Vet ikke konsenkvensen av det enda,vi jobber med saken om dagen.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 00:31   #243
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi pratet med Jen på Skype i dag,og vi har ikke sett henne siden hun ble gravid. Hun var så vakker at både jeg og gizmannen ble helt satt ut.
"Så pen du er",var det første jeg sa Jen bare lo,og svarte: "Ja,jeg er jo gravid"

Jen har nå lagt på seg 3kg. Hun spiser ofte og sundt. Heldigvis føler hun seg litt bedre nå om dagen,og hun leser masse i boken vi har kjøpt til henne,så hun vet hva hun skal gjøre for at barna våre og hun har det bra.
Hun har lest at å drikke melk er bra,hun hater melk,men drikker den med litt sjokoladepulver.....så da går det bra

Herlig dame er hun ihvertfall

jen sin t-shirt.jpg

Hun forteller på tel i går:
Da jeg kom ut på trappen i dag lå det en slags pakke der,og jeg trodde først det var noen som hadde kastet fra seg noe søppel. Da jeg kikket nærmere så jeg at det var en pakke og en internettlogo jeg aldri hadde hørt om. Å nei,har Ger (hennes mann) bestilt noe rart på internett igjen,tenkte jeg.. Det er jo typisk mannfolk
Jeg pakket opp og syns t-skjorten var rå fin,men så ikke kortet med engang,og lurte veldig på hvem som kunne ha sendt den...

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 10:18   #244
M&JTbebis09
Supermedlem

M&JTbebis09 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 709
Blogginnlegg: 11
M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.

Å kjære tid for en rørende historie Jeg har sittet og smilt og snufset om hverandre her nå mens jeg har lest gjennom tråden din for aller første gang. Det er jo bare helt fantastisk at dere har valgt å dele dette med oss, og det er jeg utrolig glad for! DU er en helt enormt sterk kvinne Giz, og at et flott menneske som deg skal måtte gå igjennom så mye vondt kan jeg bare ikke med min beste vilje forstå.. Men som noen sa før meg, det er dette som skaper oss til de vi er..
Man blir litt målløs når man leser historier som din, vet liksom ikke helt hva jeg skal si..
Men jeg kommer nok til å snike innom denne tråden ofte nå som jeg har funnet den, for dette er noe jeg virkelig vil følge med på! Jeg gleder meg så inderlig på deres vegner! Din og min graviditet blir som natt og dag og jeg gleder meg til å kunne "ta del" i hvordan din utvikler seg
Jen er som du sier en helt unik og fantastisk kvinne som kan bære frem barn for andre, men du er sannelig ikke helt lite unik du heller!
Og selv om jeg ikke kjenner dere, så gleder det meg langt inn i hjerteroten at dere endelig skal få oppleve å få barn!
Jeg ser dere fikk positiv test samme dag som meg, dere skal kanskje ha i slutten av mars dere også da! Det blir så spennende å følge med!
Jeg ønsker dere all mulig lykke til videre på ferden
Ikke bekymre dere altfor mye over dette med pengene, det løser seg det også! Det er nemlig deres tur nå
Mange varme og gode
Gammel 02-09-2008, 10:48   #245
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt å høre at Jen er frisk og rask. Det må være en magisk tid for dere!
Gammel 04-09-2008, 09:57   #246
Stjerna
Gjest

Meldinger: n/a

Lykke til på ul i dag! Håper alt står bra til me Jen og de to små i magen
  Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 10:01   #247
Lykkeliten
Veteranmedlem

Lykkeliten sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,233
Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på ul i dag.
Lykkeliten er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 11:06   #248
Muggi
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 3,815
Blogginnlegg: 32
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på UL, giz! Alt er krysset her hos oss!!

Etter 7 års prøving og 6 IVF/frys er familien endelig komplett!!

Heiagjeng!!
Muggi er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 12:04   #249
Fiibi
Gjest

Meldinger: n/a

Masse lykke til på Ul i dag!
  Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 13:58   #250
M&JTbebis09
Supermedlem

M&JTbebis09 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 709
Blogginnlegg: 11
M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.M&JTbebis09 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fiibi Vis post
Masse lykke til på Ul i dag!
Krysser fingrer og tær for dere

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:15.