Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-01-2009, 08:45   #631
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Godt å høre at det går bra med deg også, Giz!

Tenk at dere snart reiser! Ukene flyr og snart blir dere tvillingforeldre! Det er en fantastisk opplevelse!
Gammel 20-01-2009, 11:01   #632
Mierin
Supermedlem

Mierin sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 837
Blogginnlegg: 3
Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.Mierin har en strålende fremtid.

Bare sender en klem jeg
Gammel 20-01-2009, 12:47   #633
Lilliemor
Supermedlem

Lilliemor sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 1,299
Blogginnlegg: 1
Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.

Så godt å høre at alt står bra til med deg Giz
Nå må du bare nyte tiden frem til avreise og møtet med guttene dine..

Du må hilse Jen og si at hun er skikkelig tøff og en helt fantastisk spesiell dame!!

Håper vårværet i SA gjør deg godt..Ikke lenge igjen til dere drar nå

fra Lilliemor, oktober '04, august '07 og kom til verden 15 mai 09 .
med xtina og lykkeliten09
Lilliemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-01-2009, 08:49   #634
Beate78
Medlem

Beate78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Åsnes
Meldinger: 366
Blogginnlegg: 25
Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.Beate78 er et navn alle kjenner.

for å gi en kjempe og for å ønske dere en super tur. Nå er det ikke lenge igjen til dere endelig får se de etterlengta guttene. Gleder meg til å følge dere videre
Og mange sa/kjemiske.. Hab.abort + PCOS
Lille knøtt kom 21.1.14 og nytt bittelite knøtt er ventet i aug/sept 15. Perfekt overraskelse sett på ul 4/2
Beate78 er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-01-2009, 11:19   #635
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Nå reiser du snart ja

Lite tid til sm for tida så sender deg reiseklemmen nå jeg
  Svar med sitat
Gammel 21-01-2009, 12:43   #636
jazz
Medlem

jazz sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: UK
Meldinger: 198
jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.jazz er som en lysfontene.

Hei Giz,
Åh så deilig å høre at alt går så bra...også TO GUTTER da SNAP! Kjempe god tur og gled deg
Gammel 21-01-2009, 17:47   #637
Sannah
Gjest

kidoki Sv: Giz sin vei videre i USA.

hei, vil bare titte innom og si at jeg tenker på deg - og gleder meg masse på deres vegne!!!! Nå er det snart deres tur!!

Stor klem fra meg
  Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 19:05   #638
Alia67
Gjest

Så flott at det nærmer seg nå, Giz. Gleder meg på deres vegne. Håper dere får et flott opphold i USA. Lykke til. Å guttene høres jo ut til å bli store og fine.
Klem fra alia
  Svar med sitat
Gammel 23-01-2009, 01:07   #639
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag kom papirene fra vår advokat i USA. Nå har vi beviset på at guttene er våre med engang de titter ut av magen til Jen
Det er også papirer til sykehuset der Jen har sagt at hun krever at vi skal være tilstede når guttene kommer, og alle valg tas av oss.
Alt skal legges tilrette slik at båndene mellom oss og guttaboys skal knyttes fra første stund.

Håper ikke jeg når jeg ser guttene og får panikk.....

Takk for alle søte tilbakemeldinger

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-01-2009, 09:22   #640
pat
Supermedlem

pat sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Holmestrand
Meldinger: 958
pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.pat har et ubeskrivelig bra rykte.

Har fulgt med på hele tråden din og nå sitter jeg bare å gleder meg til å se bilder av gulla dine snart!!!!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:04.