Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 22:49   #81
Fra Andersen
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Oj, du har virkelig fått det, du Giz:/
Nå satser vi på at naturen ordner opp, og at dette løser seg til det beste for alle mann - både Jen, de små og dere. Det er et fryktelig dilemma dere kan havne i, helt ubeskrivelig for meg å sitte her og si noe om det egentlig.
Men krysser fingrene for dere alle sammen!
  Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 09:31   #82
rugekassen
Supermedlem

rugekassen sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 658
Blogginnlegg: 13
rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.

Krysser fingrene og følger med dere videre på ferden
Gammel 08-08-2008, 10:46   #83
tigergutt
Supermedlem

tigergutt sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,375
tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.

Håper alt ordner seg for dere. Det kan ikke være en lett situasjon.
Gammel 08-08-2008, 12:17   #84
Sannah
Gjest

Helt utrolig Giz! Denne surrogat- og IVF-verdenen slutter aldri å overraske. Og dere har virkelig fått kjenne på det meste altså. Håper og ber for dere, det kommer til gå bra skal du se. Og snart er du mamma før du vet ordet av det - og alle problemer på veien vil synes som små detaljer, helt sikkert!

Stor, stor klem!!!!!!!!!!!!!!!!
  Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 12:26   #85
Eføya
Gjest

Kjære deg Giz!
Jeg får virkelig vondt av å lese om valget dere kanskje må ta. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det må være for dere! Dette er kanskje et dumt spørsmål og jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær, men hva sier Jen? Jeg hadde trodd en troende katolikk ville ha problemer med en reduksjon?
Jeg sender deg mange varme tanker!

Hilsen
Eføya -også en marsmamma.
  Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 12:53   #86
tori67
Seniormedlem

tori67 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 2,428
tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.tori67 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei Giz

En liten snartur innom, er paa ferie.

Tenker paa dere, og krysser fingrene.
tori67 er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 16:38   #87
Sussa85
Veteranmedlem

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 3,457
Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.Sussa85 vil raskt nok bli berømt.

for en spennede lesing Giz! ønsker dere all lykke fremover!
Gammel 08-08-2008, 20:12   #88
UCF
Seniormedlem

UCF sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,716
UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.UCF har en strålende fremtid.

Har fulgt deg litt på SG men ikke fått gratulert deg! Dette var jammen litt av en vanskelig situasjon dere er havnet i. Vi får håpe det løser seg på alle måter!
UCF er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 23:12   #89
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Eføya Vis post
Kjære deg Giz!
Jeg får virkelig vondt av å lese om valget dere kanskje må ta. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan det må være for dere! Dette er kanskje et dumt spørsmål og jeg håper ikke jeg tråkker på noen tær, men hva sier Jen? Jeg hadde trodd en troende katolikk ville ha problemer med en reduksjon?
Jeg sender deg mange varme tanker!

Hilsen
Eføya -også en marsmamma.
Hei Eføya.

Du tråkker meg ikke på tærne,det er lov å komme med spørsmål
Når det gjelder Jen så er dette noe hun har tenkt på i lang lang tid før vi skrev kontrakt,men det er alltid anderledes når man står i situasjonen.( Hun og vi bryter vår kontrakt allerede ved og få 2 isåfall.)
Men Jeg tror ut ifra samtaler vi har hatt at Jen legger mye i sin guds hender,da hun har full tro på at dette er et kall fra gud,at hun skal være surrogat. Disse tingene er ikke lett å snakke om uansett surrogat i USA,da mange av dem jo har en sterk tro,så alt kan vi ikke skjønne og vite. Jeg vet at på amerikanske surrogat forum snakkes det nesten aldri om reduksjoner,da dette er et veldig ømtålelig tema.
Noe bedre svar har jeg ikke å gi deg.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 23:17   #90
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for alle gode ord. Det betyr veldig mye for meg.
Mange varme tanker og kjærlighet sendes dere alle sammen

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 17:37.