Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Vis resultat: En liten uhøytidelig undersøkelse: Hvor mange mirakler tror DU det bor i Karens mage?
0 0%
8 80.00%
2 20.00%
Kanskje det er enda flere? 0 0%
Velgere: 10. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-04-2009, 14:07   #141
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Smiles vei videre i Canada

Gratulerer med fin ul
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-04-2009, 14:03   #142
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

Takketakke
Vi skal ikke reise over før det nærmer seg fødsel, regner med vi drar relativt tidlig i juli.
Fikk se flotte bilder av magen her om dagen - og da kom tårene mine!
Det var flott å se UL-bilder osv. men å se den store flotte magen var virkelig sterkt. Tenk at vi er 23uker på vei!

Vi har virkelig begynt å gjøre praktiske ting nå. Det er herlig å endelig våge å ta fatt i praktiske forberedelser.
Karen og familien er på ferie, så vi håper de koser seg veldig. Hun spiser endelig normalt igjen og selv om hun fort blir sliten, så fungerer hun normalt. Nå får hun endelig får kost seg med å være gravid slik hun ønsket seg. Både hun og barna hennes har beskjed om å hilse fra oss ved hver anledning!

Og så er vi faktisk enige om navn! Men det får bli hemmelig en stund til
Gammel 29-04-2009, 13:41   #143
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

25 uker
Det er ganske ufattelig, men nå begynner ting å bli veldig praktiske - vi rydder og planlegger og styrer. Herlig!!
Besøkte nylig ei venninne som har termin i juni...morsomt å se og kjenne på magen hennes - og å tenke på at Karens nok allerede er større
Må innrømme at selv om jeg er misunnelig og ønsker jeg selv kunne vært gravid, så er det en god del jeg er glad for å slippe! Bekkenløsning, vann i kroppen, hormoner, problemer med å utføre jobben sin osv. Man må jo ta med det positive også, mener jeg!

Karen rapporterer fra siste legebesøk at hjerterytmene er fine, blodtrykket hennes bra, hun legger på seg bra (ikke for mye og ikke for lite) og de beveger seg godt der inne. De er visstnok i skikkelig party-humør i 3-tida på morgenen. Min kjære sier det passer godt med tidsforskjellen til Norge
Karen vil ikke vite navnene før de er født, så de går under "tweedle dee" og "tweedle dum"
Gammel 29-04-2009, 14:11   #144
xtina
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Vest
Meldinger: 1,489
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, nå har dere virkelig passert en milepæl med 25 uker!

Har dere vært på flere ultralyder for å "dobbeltsjekke" kjønnene? Når reiser dere over?

xtina er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 14:27   #145
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Uke 25 alt det er helt fantasktisk. Lykke til videre med lille tweedeldee og lille tweedeldumm!
  Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 14:48   #146
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av xtina Vis post
Oi, nå har dere virkelig passert en milepæl med 25 uker!

Har dere vært på flere ultralyder for å "dobbeltsjekke" kjønnene? Når reiser dere over?
Takk annem og xtina
Har ikke vært flere UL enda, nei. Jeg trodde det skulle være neste uke, men det var visst først om tre uker
Venter nok til den UL-en med å bestille billetter, regner med å dra i beg. av juli. (Det er ikke lenge til!!! )
Gammel 29-04-2009, 14:59   #147
Fra Andersen
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Smile Vis post
Takk annem og xtina
Har ikke vært flere UL enda, nei. Jeg trodde det skulle være neste uke, men det var visst først om tre uker
Venter nok til den UL-en med å bestille billetter, regner med å dra i beg. av juli. (Det er ikke lenge til!!! )
Ojsan, jeg synes ikke det var lenge siden hun testet positivt!! Hærlig land (sørlands banneuttrykk) som tida går!!
Godt at ting ser bra ut - det er deilig å vite
  Svar med sitat
Gammel 29-04-2009, 17:36   #148
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Smile Vis post
Karen vil ikke vite navnene før de er født, så de går under "tweedle dee" og "tweedle dum"
Så herlig!

Gratulerer så masse med 25 uker, smile!

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-05-2009, 22:12   #149
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Det skulle liksom ikke være UL denne uka som jeg hadde trodd, men i går fikk vi en mail som sa det var UL likevel!! I kveld!!! Så her satt vi og gledet oss, og så kommer Karen på nett og sier sykehuset har rota med avtalene, så det ble ingenting i dag likevel
Men det blir på torsdag, så vi får vel klare oss til da...det er jo tross alt mye nærmere enn om to uker som vi trodde en stund

Det er så rart hvordan humøret svinger om dagen (skulle tro jeg var gravid ). Men mest av alt er jeg bare glad, for alt går bra med henne og de små, de er over noen kneiker (26 uker ) og ting ser bra ut.
Skal i banken en tur i morgen for å forsikre oss om at vi har rom til alle eventualiteter, men det går vel bra

Tenk at det er mindre enn hundre dager til termin! Herlig!!!
Gammel 05-05-2009, 22:19   #150
Lilliemor
Supermedlem

Lilliemor sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 1,299
Blogginnlegg: 1
Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.

Å så spennende med UL til torsdag da
Er det bare vanlig UL sjekk eller er det en spesiell grunn til at de tar UL??

Oi under 100 dager er ikke lenge igjen nei..

fra Lilliemor, oktober '04, august '07 og kom til verden 15 mai 09 .
med xtina og lykkeliten09
Lilliemor er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 06:08.