Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Vi som har mistet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-08-2016, 10:00   #51
Sofie
Juniormedlem

Sofie sin avatar

Medlem siden: Mar 2016
Sted: Akershus
Meldinger: 13
Sofie er på vei til noe stort.
Sv: Presentasjonsrunde

Jeg er 43 år (samboer er 42 år) Jeg har en datter fra før, født i februar 2006.

Vi testet gravide i juni og gleden over ett felles barn var stort. Vi vet jo at vi er såpass gamle at det er ikke gitt at vi ville bli gravide. Dessuten så prøvde jeg over 3 år før jeg fikk min datter.

18 august var det litt lyse rosa blod på papiret når jeg var på do (ikke hver gang) samme den 19 august og den 20 august var det litt mer. Reiste på legevakt, fikk UL time på sykehuset søndag 21 august kl 09:30.
Der fant ikke legen annet enn en ganske stor fostersekk. Skulle vært 12 uker da. Men hun sa at det var mulig fosteret gjemte seg så måtte ta blodprøver og skulle tilbake igjen på tirsdag for ny blodprøve. Hun gav oss dårlige odds, men ett lite håp var det.
Så ca kl 18 om kvelden fossblødde jeg og det kom store geleaktige klumper + rier. Holdt på med dette til tidlig neste dag... da gav de store blødningene seg og det var mer som en kraftig mens. Riene ble også litt mildere, men var der fortsatt. Skjønte at alt håp var ute.
Reiste på sykehuset som avtalt på tirsdagen og da kunne lege se rester etter graviditeten og jeg fikk piller. Disse virket ikke og tidlig neste dag ble jeg lagt inn (24/8) Det var mange kritiske situasjoner på sykehuset, så jeg kom stadig vekk lengre ned på listen over inngrep (utskraping). Var fastende og begynte å bli rimelig slapp og sliten både i kropp og i hodet (mye følelser i sving) Fikk utskraping natt til fredag (26 august)

Om vi vil bli gravide igjen vil tiden vise... Ønsker det så inderlig og håper det da vil gå bra og at vi kan få ett velskapt og levende barn.

Aktive lesere akkurat nå: 2 (0 medlemmer og 2 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:37.