Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2005, 23:08   #1
P@paya
Gjest

Meldinger: n/a
Treigt

Nå syns jeg det begynner å gå tregere og tregere her inne for hver gang jeg er her! Tiltakene dere gjorde for noen måneder siden var jo supre, og kan dere ikke VÆR SÅ SNILL å gjennta dem før hele hurven av gravide innlegges og overfyller landets sykehus grunnet høyt blodtrykk? Det ligger jo en haug med saker her som enkelt kan slettes, eller ser dere på det som deres oppgave å bevare magebildene til de som har født etc?

Jeg er litt bitch nå, men sånn går det når en setter en spreng-gravids hormoner på prøve. Det jeg egentlig bare vil si; gjennta opprydningen dere hadde tidligere i år, og hvorfor ikke ha det som fast regel at bilder linkes ut på andre nettsteder? Jeg er seriøst ikke den som sitter og leser innlegg fra forrige måned, men skjønner at ikke alle er enige da, men hva med å autoslette alt som er et år gammelt? Nå er det ikke sikkert noe av dette er gjennomførbart, men noe må vel kunne gjøres?

Og med SÅ mye reklameplass og SÅ mange brukere er det kanskje verdt kronene og spandere på seg en ny server eller hva søren som skal til?

Ellers ser jeg at jeg blir nødt til å avslette med skryt, for nå har jeg nok sutret mer en kvoten min. Dette er jo en super side, hvilket sikkert kommer frem i det at jeg setter mitt noget høye blodtrykk på prøve bare for å være her, enn å simpelthen gå til en annen side..
  Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 15:26   #2
kalufs
Gjest

Sv: Treigt

Det går faktiskt veldig treigt på kveldene. Noen ganger gir jeg opp...
  Svar med sitat
Gammel 25-08-2005, 21:45   #3
Lalah
Gjest

Sv: Treigt

JEG ER SÅ ENIG AT JEG MÅ SKRIVE MED STORE BOKSTAVER! Veldig glad i disse sidene, men tålmodigheten er forbi bristepunktet av og til...
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 18:30.