Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Datahjelp og spørsmål om forumet
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2005, 12:06   #1
Boe
Veteranmedlem

Boe sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 4,491
Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Legge inn bilder

Kan dere hjelpe meg her. Tenkte jo å vise noen bilder fra bryllupet. Forløpig har jeg bare noen få bilder. Hvordan kan jeg legge inn bilder her??
Gammel 29-08-2005, 20:28   #2
Shelly
Veteranmedlem

Shelly sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,000
Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Legge inn bilder

Enten så kan du laste de opp på f.eks Foto Knudsen, også kopiere og lime de rett inn i innlegget ditt, da slipper du å vente på godkjenning fra en moderator, og bildene vises med en gang.

Eller du kan laste de opp her. Da går du inn på behandle vedlegg, også laster du opp bildene på den måten. Da er det viktig at bildene ikke er for store.

Skal se om jeg finner en link til deg der det står bedre forklart
Gammel 29-08-2005, 20:47   #3
Shelly
Veteranmedlem

Shelly sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,000
Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.Shelly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har lett og lett men finner ingen

Sist endret av Shelly; 29-08-2005 kl 20:51.
Shelly er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-08-2005, 10:11   #4
Boe
Veteranmedlem

Boe sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 4,491
Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.Boe har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk Shelly! Jeg skal nok få det til .
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 11:45.