Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-06-2011, 00:03   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
Selvbruningskrem/spray

Noen som vet om jeg kan bruke det mens jeg er gravid? Bruker Dove summerglow og Ambre Solair ansiktspray ett par ganger i uken..

Svært takknemlig for svar
  Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 08:43   #2
Amim
Supermedlem

Amim sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1,085
Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.Amim har en strålende fremtid.
Sv: Selvbruningskrem/spray

Mange ville sikkert rope nei og fy, men jeg bruker litt i ansiktet et par ganger i uka, klarer ikke leve uten
Gammel 02-06-2011, 10:21   #3
3hjerter
Medlem

3hjerter sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Meldinger: 457
3hjerter har en aura rundt seg.3hjerter har en aura rundt seg.3hjerter har en aura rundt seg.

Lurer jammen jeg litt på også. Leste et sted at vi burde la være pga. kjemikalier eller noe. Og et annet sted leste jeg at vi burde bruke det isteden for å sole oss. Hmm

i magen med termin i januar 2013 2011
3hjerter er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 12:01   #4
Cilius
Veteranmedlem

Cilius sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: På landet
Meldinger: 3,679
Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.Cilius har et ubeskrivelig bra rykte.

I mine øyne bør ikke disse produktene brukes uansett, de inneholder så mye skadelige stoffer, men jeg vet ikke om det har noe ekstra å si om man er gravid...
Cilius er logget av   Svar med sitat
Gammel 02-06-2011, 12:08   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg brukte det... kan vel egentlig ikke tenke meg at det kan være så farlig. Altså, den inneholder sikkert parfum og parabener og alt mulig drit, men det gjør vel de fleste fuktighetskremer. Har aldri hørt at man skal holde seg unna det i svangerskap. Hvis det var farlig, burde det vel stå utenpå.

Har nå ikke hørt at man ikke skal sole seg heller jeg da, bortsett fra at man ikke skal bli overopphetet da. Man kan jo få pigmentflekker når man er gravid, men det er ikke farlig for babyen.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:48.