Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-10-2010, 10:40   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Å uffda!

Fra Endelig! til Å uffda! på 1-2-3...

Jeg har hatt noen foruroligende smerter i magen, og på torsdag ble det bekreftet svangerskap utenfor livmoren.

Det som sitter mest igjen i hodet mitt, er synet av fosteret med et bankende hjerte, som grodde på feil plass i magen min. Så sårbart og så skjørt, og så totalt utenfor min kontroll. Men som legen sa, jeg har egentlig ikke noe valg. Fosterets liv kan uansett ikke berges der det gror, men det kan mitt.

Så da vet dere vel hva jeg måtte gjøre - det gikk fryktelig fort fra jeg satt i stolen på legekontoret til jeg våknet på postoperativen. Nå sitter jeg her med tre små sår på magen, full av ekkel luft som sitter øverst i skuldrene og teller dager til vi kan starte neste forsøk.

Det kan vel hende jeg dukker opp i forumet igjen om ikke så lenge. I mellomtiden må dere ta godt vare på dere selv. Lykke til, alle sammen!
  Svar med sitat
Gammel 17-10-2010, 11:50   #2
Efay
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Bærum
Meldinger: 129
Efay er som en uslipt juvél.Efay er som en uslipt juvél.Efay er som en uslipt juvél.
Sv: Å uffda!

det er så rart at det kan går fra hurra til uff så fort...

For oss som opplevde SA og da opplevd hvor fort det er fra ja til nei, så har det tatt bort gleden av å vente barn før vi har vært på UL eller de 3 første mnd er over. Vi har lyst å glede oss, men blir ikke det samme som første gang jeg var gravid før det gikk galt.

Jeg ønsker deg så mye lykke til!
Gammel 17-10-2010, 22:16   #3
Frk. Lykke
Supermedlem

Frk. Lykke sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Sted: Trondheim
Meldinger: 825
Frk. Lykke er fantastisk mot andre.Frk. Lykke er fantastisk mot andre.Frk. Lykke er fantastisk mot andre.Frk. Lykke er fantastisk mot andre.Frk. Lykke er fantastisk mot andre.Frk. Lykke er fantastisk mot andre.Frk. Lykke er fantastisk mot andre.

Huff så trist
Ønsker deg masse lykke til med prøvingen fremover

Lillebror kom 18.04.12, 37+1
Frk. Lykke er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-10-2010, 22:38   #4
Anikka
Supermedlem

Anikka sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 658
Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.Anikka har et ubeskrivelig bra rykte.

Så trist! Hvor langt på vei var du?
Lykke lykke til med videre prøving!
Gammel 21-10-2010, 12:12   #5
Punching Penguin
Medlem

Punching Penguin sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 88
Punching Penguin er som en uslipt juvél.Punching Penguin er som en uslipt juvél.Punching Penguin er som en uslipt juvél.

Det var trist :-(

Lykke til videre da!
Punching Penguin er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:13.