Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-10-2002, 17:52   #1
tulla
Gjest

Meldinger: n/a
Hvordan går det?

Har nå vært røykfri siden midten av juli! De to første ukene sprakk jeg med et par røyk, men etter det har jeg klart meg fint!

Føler meg litt flink, men anser meg ikke ha noe valg heller, så det er nok derfor det går så bra.

Av og til kommer det litt røyksug, men det går som regel over fort. Godt jeg har nære til butikk/kiosk slik at jeg kan hive innpå med snop istedet..

Hvordan går det for dere andre?

Nå har jo Märtha sluttet også!
  Svar med sitat
Gammel 28-10-2002, 17:26   #2
Linemor
Gjest

Meldinger: n/a
Jeg kuttet ned litt og litt. Nå er jeg helt røykfri. Jeg tror jeg kan takke kvalmen for det. Nå etter at jeg ikke lenger er kvalm har jeg heller ikke hatt lyst på røyk. Jeg savner det heller ikke, utrolig nok!
  Svar med sitat
Gammel 28-10-2002, 18:13   #3
MokkMokk
Veteranmedlem

MokkMokk sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,411
MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.MokkMokk har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg har også sluttet helt :)

Kastet røyken da jeg testet to blå jeg, som jeg har planlagt hele tiden.
Hadde en periode på noen dager nylig da jeg røykte, men det var fordi vi jo fikk beskjed
om at jeg hadde et XU svangerskap, og at det ikke var noe håp for min lille spire

Men - det gikk bra, og så snart vi fikk igjen troen på at vår lille spire var der den skulle,
så var det brått slutt, igjen.Siden da har jeg holdt meg 100% røykfri, uten problemer.
Var til og med på fest i helga, uten å overveie så mye som et eneste trekk!

..og tenk på alle pengene vi sparer da jenter, har selv regnet ut at jeg har brukt et sted mellom 15-18.000 kr i året ,
og når min sambo røykte i tillegg, var det er stooor utgift for en husholdning det!
Han har forresten også sluttet helt nå, han er jo gravid han også, må skjønne!

MokkMokk er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:52.