Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Godt voksne gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-12-2009, 23:31   #41
janike
Supermedlem

janike sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: nordland
Meldinger: 554
Blogginnlegg: 1
janike er som en lysfontene.janike er som en lysfontene.janike er som en lysfontene.janike er som en lysfontene.janike er som en lysfontene.
Sv: Desemberprat

Sitat:
Opprinnelig postet av Gullhøna:) Vis post
Mannen min har ikke barn fra før, og pga alderen min så har vi ikke tenkt til å få flere etter dette, så derfor synes vi at det var ekstra moro at det blir tvillinger, og atpåtil en av hvert kjønn.
Utrolig helig følelse etter å ha slitt for å bli gravid i flere år, og så plutselig få full pott! Tenk at det går an å være så heldig...
Håper alt går bra resten av svangerskapet, det ser i allefall veldig bra ut
Gratulerer med tvillinger,gullhøna!
Gammel 25-12-2009, 19:11   #42
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg håper dere alle har hatt en fin julaften!

Min jul er svært så rolig, men med tradisjonene jeg setter stor pris på. Glad kvalmen er til å leve med, mat har jo en sentral plass i disse dager.
Gammel 25-12-2009, 20:02   #43
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Her går det veldig opp og ned. Var til tidlig UL på tirsdag, og gynekologen fant bare fostersekken. Men pga. jul og alt så blir det nok ingen endelig avklaring til over nyttår. Inntil videre har jeg tatt én HCG-test, og skal ta en ny en på mandag.

Det går forholdsvis bra med meg. Jeg er stort sett avventende, og bruker heller denne tiden til å kose meg med familien, og til å tenke meg gjennom hva jeg skal velge hvis alt har gått galt. Gynekologen snakket veldig om tablett (kunne han ikke ha kalt det det vi alle vet det er?), men jeg tror jeg ville prøve å få til en utskrapning i stedet, om nødvendig.

Uansett, så ønsker jeg alle en god jul!

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-12-2009, 12:14   #44
Louise
Supermedlem

Louise sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 1,192
Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.Louise har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av C3PO Vis post
Her går det veldig opp og ned. Var til tidlig UL på tirsdag, og gynekologen fant bare fostersekken. Men pga. jul og alt så blir det nok ingen endelig avklaring til over nyttår. Inntil videre har jeg tatt én HCG-test, og skal ta en ny en på mandag.

Det går forholdsvis bra med meg. Jeg er stort sett avventende, og bruker heller denne tiden til å kose meg med familien, og til å tenke meg gjennom hva jeg skal velge hvis alt har gått galt. Gynekologen snakket veldig om tablett (kunne han ikke ha kalt det det vi alle vet det er?), men jeg tror jeg ville prøve å få til en utskrapning i stedet, om nødvendig.

Uansett, så ønsker jeg alle en god jul!
Huff, de hørtes ikke kjekt ut. Og så måtte gå i jula og være usikker.
Blir det ny UL etter jul?
Gammel 28-12-2009, 16:27   #45
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, trasig å måtte gå så lenge i uvisshet, C3PO!
Det er vel snakk om cytotec hvis det blir nødvendig, de tablettene svelges ikke men legges inn (til info).

Hyggelig at du også er med i tråden, Louise!
Gammel 31-12-2009, 20:43   #46
C3PO
Veteranmedlem

C3PO sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 2,800
Blogginnlegg: 4
C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.C3PO har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg vil gjerne si godt nyttår til dere, og takke for tiden sammen.
Det ble konstatert MA, ikke BO, i går, og jeg skulle til utskrapning i dag. Heldigvis fant kroppen min ut at den gadd ikke et slikt inngrep, så jeg fikk en nesten smertefri SA i går kveld, som ble bekreftet med UL i dag, så jeg slapp belastningen på kroppen som følger med utskrapning.

Legene jeg har snakket med på Ullevål om det å fortsette å prøve har faktisk vært ganske oppmuntrende, så vi får se hva som skjer.

Det går ihvertfall bra med meg. Oppsiden med en såpass lang ventetid for en moden mor som meg er at jeg fikk tenkt gjennom alle scenariene og forberedt meg på dette mulige utfallet. Så jeg er nok i gang med prøvingen igjen om ikke så lenge.

med Marilyn
C3PO er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-01-2010, 20:19   #47
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Godt nytt år!

Lykke til med prøving, C3PO, leit det endte slik denne gangen. Kom snart tilbake!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:06.